«یکی از ما دو نفر» چهارمین فیلم اکران نوروز 90

«یکی از ما دو نفر»‌ساخته تهمینه میلانی به عنوان چهارمین فیلم اکران نوروز ۸۹ با گروه سینمایی عصر جدید قرار داد بست. بنا بر این گزارش، پخش‌کننده این فیلم «هدایت فیلم» است و قرارداد اکران نوروزی این فیلم به‌زودی در جلسه شورای صنفی نمایش ثبت خواهد شد.

تا این لحظه نمایش فیلم‌های «اخراجی‌ها۳» ساخته مسعود ده‌نمکی در گروه آفریقا، «جدایی نادر از سیمین» ساخته اصغر فرهادی در گروه استقلال، «زن‌ها شگفت‌انگیزند» ساخته مهرداد فرید در گروه آزادی و «یکی از ما دونفر» ساخته تهمینه‌ میلانی در گروه عصرجدید قطعی شده است و به نظر می‌رسد از میان گزینه‌هایی چون «پایان نامه» ساخته حامد کلاهداری، «ورود آقایان ممنوع» ساخته رامبد جوان، «جرم» ساخته مسعود کیمیایی و «شیش و بش» ساخته بهمن گودرزی یک فیلم در گروه سینمایی قدس اکران نوروزی شود.

«یکی از ما دو نفر» داستان دو آرشیتکت را روایت می‌کند که از دو دنیای متفاوت می‌آیند و به لحاظ فکری و جهان‌بینی با هم متفاوت هستند. در این فیلم بهرام رادان، السا فیروز‌آذر، همایون ارشادی، دانیال عبادی، آنا نعمتی، الناز فیروزآذر، پیام صالحی، سارا خوئینی‌ها و سمانه پاکدل به ایفای نقش می‌پردازند.