عدم پرداخت طلب 100 میلیونی خانه تئاتر

مدیرعامل خانه تئاتر در حالی که هفته بزرگداشت تئاتر نزدیک است اعلام کرد هیچ بودجه‌ای از طلب ۱۰۰ میلیون تومانی خانه تئاتر از بودجه سال ۸۹ به این نهاد صنفی پرداخت نشده است. به گزارش مهر، ایرج راد درباره وضعیت بودجه خانه تئاتر و پرداخت آن در حالی که برگزاری جشن‌های هفته بزرگداشت تئاتر نزدیک است، گفت: هنوز خبری از بودجه خانه تئاتر نیست. هیچ اتفاقی نیفتاده و تا به امروز هیچ مبلغی از بودجه‌ای که خانه تئاتر از سال ۸۹ بستانکار است به ما پرداخت نشده است. وی درباره پاسخ مدیرکل هنرهای نمایشی و معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص زمان پرداخت این بودجه افزود: هیچ پاسخ مشخصی به ما داده نشده و تنها حرفی که به ما زده شده این است که در حال حاضر پولی موجود نیست.

مدیرعامل خانه تئاتر درباره وضعیت برگزاری جشن‌های هفته بزرگداشت خانه تئاتر با شرایط مالی موجود تاکید کرد: مجبور هستیم جشن‌ها را به صورت محدود برگزار کنیم.

خانه تئاتر از سال ۸۹ با طلبی ۱۰۰ میلیون تومانی پا به سال ۹۰ گذاشت و تمام رایزنی‌ها و پیگیری‌های خانه تئاتر و هیات‌مدیره آن هم به سرانجام نرسید و دست خانه تئاتر از طلب خود دور ماند. این در حالی است که این نهاد صنفی هر ساله و در اردیبهشت‌ماه اقدام به برگزاری هفته بزرگداشت تئاتر می‌کند.