ششمین فیلم ممنوعه حوزه هنری هم مشخص شد: نامزد آمریکایی من

اکران تازه‌ترین فیلم گلزار به ۲۵ مردادماه موکول شد

حوزه هنری فیلم سینمایی «نامزد آمریکایی من» را هم اکران نخواهد کرد. به گزارش کافه سینما در ادامه سیاست‌های حوزه هنری مبنی بر انتخاب فیلم‌ها از میان آثار روی پرده، این بار قرعه به نام فیلم داود توحیدپرست افتاد تا «نامزد آمریکایی من» نتواند در سینماهای زیرمجموعه حوزه هنری اکران شود. با توجه به منتفی شدن اکران «تو و من» در سینما آزادی، این سینما این هفته میزبان هیچ فیلم تازه‌ای نخواهد بود. بعد از فیلم‌های «گشت ارشاد»، «خصوصی»، «خوابم می‌آد» و «همه چی آرومه» از ابتدای امسال تا کنون «نامزد آمریکایی من» پنجمین فیلمی است که حوزه هنری زیر بار اکران آن نرفته است. در این فیلم بازیگرانی چون مجید حاجی‌زاده، شهرزاد کمال زاده و ثریا قاسمی ایفای نقش کرده‌اند. «نامزد آمریکایی من» که پخش آن بر عهده رسانه مولود است از صبح چهارشنبه در گروه عصر جدید اکران می‌شود.

اکران تازه‌ترین فیلم گلزار به ۲۵ مردادماه موکول شد

در حالی که هفته پیش مقرر شده بود تازه‌ترین فیلم سینمایی محمدرضا گلزار با عنوان «تو و من» از این هفته روی پرده برود، اما گویا به دلیل در اختیار نداشتن ماده خام لازم برای کپی کردن فیلم، اکران فیلم به تعویق افتاده است. محمد بانکی کارگردان این فیلم با تایید این مطلب به شبکه ایران می‌گوید: «با مسوولان شورای صنفی نمایش صحبت کرده‌ایم که در صورت امکان فیلم را ۲۵ مردادماه یعنی حول و حوش عید فطر روی پرده ببریم.»

کارگردان «تو و من» می‌افزاید: «البته با طرحی که جهت نیم بها کردن بلیت سینما در بازه اذان تا سحر درنظر گرفته شده پیش‌بینی فروش خوبی برای «تو و من» داشتیم، اما به هر حال به دلیل محدودیت‌های لابراتواری توانایی امکان اکران فیلم در این ماه را نداریم.»

اجرای بی‌برنامه طرح اکران ویژه ماه رمضان

برنامه‌ریزی برای اجرای طرح ویژه ماه رمضان، در زمان مناسب خود انجام نشد و باز هم اما و اگر چاشنی برنامه‌های سینمایی شد؛ آیا فیلم جدیدی اکران می‌شود؟ کدام سینما‌ها طرح سانس‌های ویژه را اجرا می‌کنند؟ ماه رمضان شروع شد اما پاسخی برای این سوالات نیست ... باز هم دیر شد!

به گزارش ایسنا دو شب از ماه مبارک رمضان سپری شد و سینماهایی که سانس‌های ویژه برای مخاطبان خود درنظر گرفته بودند، فقط ویژگی‌شان به نیمه شب برگزار شدنشان بود نه چیز دیگر!