صدای «ایرج» هم از «چمدان» در آمد!

حسین خواجه امیری: من نمی‌دانم وقتی قطعه‌ای مجوز رسمی وزارت ارشاد را دارد، چه ارگانی می‌تواند از پخش آن جلوگیری کند؟ پس از اتفاقات و ماجراهایی که در چند روز اخیر گریبان رضا صادقی را گرفت و قطعه جدید این خواننده از تیتراژ «ماه عسل» کنار گذاشته شد، این بار در دوئل شبکه‌های تلویزیونی در رفتارهای جالب با هنرمندان موسیقی، مدیران شبکه دو سیما در تصمیمی عجیب، صدای «حسین خواجه امیری» (ایرج) را از تیتراژ مجموعه تلویزیونی «چمدان» حذف کردند تا این تیتراژ که با همکاری احسان فدایی در روزهای ابتدایی روی آنتن می‌رفت، با حذف بخش‌هایی که ایرج می‌خواند، در روزهای اخیر به شکلی جدید روی آنتن برود. به گزارش موسیقی ما جنجال‌های انتخاب خواننده برای برنامه «ماه عسل»، عدم حضور برخی چهره‌های شاخص و حضور سفارشی برخی خواننده‌ها در تیتراژ سریال‌ها و برنامه‌های زنده از جمله اتفاقاتی بود که امسال را سالی سرشار از اتفاقات و ماجراهای ناخوشایند کرد و جنجال رسانه‌ای فراوانی را در پی داشت.

اما در جدیدترین قسمت این اتفاقات سریالی، صدای «ایرج» چهار روز پس از پخش از شبکه دو، به یکباره از تیتراژ سریال «چمدان» حذف شد تا این کار دو صدائه (که با همراهی احسان فدایی شاگرد قدیمی استاد خوانده شده بود)، در روزهای اخیر فقط با صدای «فدایی» روی آنتن برود.

حسین خواجه امیری (ایرج) که امسال پس از انتشار آلبومش «قصه زندگی» بازگشتی جدی به بازار موسیقی پاپ داشت، قطعا بهترین گزینه برای صحبت درباره این اتفاق است.

این استاد قدیمی آواز ایران در گفت و گویی درباره دلایل حذف بخش‌هایی که او در این قطعه خوانده، گفت: «والا راستش را بخواهید کسی در این روزها جواب ما را نمی‌دهد. خود من هم هنوز متوجه دلایل این اتفاق نشده‌ام و پیگیرم ولی چیزی که مشخص است، مجوز داشتن این قطعه است و من نمی‌دانم وقتی قطعه‌ای مجوز رسمی وزارت ارشاد را دارد، چه ارگانی می‌تواند از پخش آن جلوگیری کند؟»