با حضور الهام حمیدی نوجوانان از آرزوهایشان در «سپید پررنگ» می‌گویند

برنامه نوجوانانه «سپید پررنگ» این هفته با حضور میهمانانی چون الهام حمیدی به آرزوهای نوجوانان همچون قبول شدن در کنکور، مجری یا بازیگر شدن می‌پردازد. الهه بهبودی تهیه‌کننده «سپید پررنگ» در این باره به خبرگزاری مهر گفت: در سری تازه برنامه هر هفته یک موضوع را مورد توجه قرار می‌دهیم. این هفته موضوع ما آرزو است و در برنامه قبلی به آرزوی نوجوانانی پرداختیم که دوست دارند دانشگاه قبول شوند. به همین مناسبت با رتبه‌های برتر کنکور صحبت کردیم.

وی افزود: همچنین از عبدالله روا مجری دعوت کرده‌ایم تا درباره اجرا حرف بزند و نوجوانان حاضر در برنامه نیز کسانی هستند که دوست دارند در آینده مجری شوند.

این تهیه کننده تصریح کرد: نکته جالب آنکه ما امسال مجری روزهای فرد را که امیر کاظمی بود، تغییر داده‌ایم و نوید جعفرزاده برنامه را اجرا خواهد کرد که یک نوجوان علاقه‌مند به اجرا اهل چهارمحال و بختیاری است که پیش از این در شبکه‌های استانی مجری بوده و با روا نیز همشهری است.

بهبودی ادامه داد: مجری روزهای زوج همچنان سارا رسول‌زاده است و با دعوت از الهام حمیدی از بازیگران سینما، برنامه را ویژه نوجوانانی که آرزو دارند روزی بازیگر شوند روی آنتن می‌بریم.

«سپید پررنگ» هر روز ساعت ۱۸ به مدت ۴۰ دقیقه از شبکه دو سیما روی آنتن می‌رود.