تالار مولوی بلاتکلیف است اما«شنبه‌های مولوی» ادامه دارد

هرچند تالار «مولوی» این روزها مدیر ندارد اما جلسات نمایشنامه خوانی «شنبه‌های مولوی» همچنان برپا است. به گزارش ایسنا، تالار «مولوی» که با اجرای نمایش «ویران» کار یوسف باپیری، فعالیت‌های خود را در اسفند ۹۱ به پایان رساند، هنوز برنامه مشخصی ندارد و به دلیل وضعیت مبهم مدیریت آن، نمایش جدیدی در آن اجرا نمی‌شود اما جلسات نمایشنامه‌خوانی «شنبه‌های مولوی» همچنان پابرجاست.

این جلسات که به همت حلقه تئاتر دانشگاهی برگزار می‌شود، امروز شنبه نیز با اجرای دو نمایشنامه به کار خود ادامه می‌دهد. نمایشنامه «آخرخط» نوشته پیتر تورینی و کار مهرانگیز قهرمانی ساعت ۱۶ و نمایشنامه «برهان» نوشته دیوید اوبورن و کار پویان یحیی پور ساعت ۱۸ در این تالار روخوانی می‌شوند. همچنین برگزیدگان جلسات نمایشنامه‌خوانی «شنبه‌های مولوی» اوایل خردادماه معرفی خواهند شد. ابتدا قرار بود برگزیدگان این جلسات رقابتی، اسفند ۹۱ معرفی شوند اما بعدا معرفی برگزیدگان و برپایی مراسم اختتامیه به خردادماه موکول شد.

با تاخیری که در برگزاری مراسم اختتامیه پیش آمد، حلقه تئاتر دانشگاهی تصمیم گرفت برپایی این جلسات را ادامه بدهد. دکترسعید اسدی مدیر تالار مولوی دو ماه پیش از سمت خود کناره‌گیری کرد اما استعفای او هنوز از سوی دانشگاه تهران که تالار مولوی زیر مجموعه آن است پذیرفته نشده است. در حال حاضر مدیریت و برنامه‌های تالار مولوی معلق است اما برنامه «شنبه‌های مولوی» همچنان در حال برگزاری است.