اشک‌های رضا یزدانی در کنسرت تازه‌اش
رضا یزدانی در حالی پنج‌شنبه شب در سالن برج میلاد روی صحنه رفت که در این برنامه خبر انتشار آلبوم جدیدش در اواخر آبان‌ماه به صورت رسمی تایید شد.
به گزارش سایت موسیقی ما، رضا یزدانی جدیدترین کنسرت خود را در برج میلاد روی صحنه برد تا دوستداران این خواننده قطعات مورد علاقه شان را به صورت زنده و اجرای یزدانی شاهد باشند. این خواننده در هنگام اجرای یکی از قطعاتش به شدت احساساتی شد و در بخشی از آن حتی به گریه افتاد که با تشویق‌های حاضرین توام شد و پس از این اتفاق، پژمان جمشیدی که در سالن حاضر بود، تصویر بزرگی از این خواننده را که روی تخته شاسی چاپ شده بود، به این خواننده تقدیم کرد. یزدانی در جام ستاره‌های امسال به‌عنوان بهترین دروازه‌بان انتخاب شده بود. برزو ارجمند، پژمان جمشیدی، هادی مهدوی‌کیا، محمد رضا احمدی، سام درخشانی، سید جواد هاشمی و... از جمله چهره‌های سرشناس حاضر در سالن اجرای برنامه بودند.
«علی اوجی» مدیر برنامه‌های رضا یزدانی در اواسط برنامه روی سن آمد و صحبت‌هایی درباب تشکر از افرادی که در تهیه این کنسرت نقش داشتند، بیان کرد. او همچنین با یاد کردن از جشن سالانه موسیقی ما از دست‌اندرکاران سایت موسیقی ما تقدیر و تشکر کرد. اوجی در بخش‌هایی از صحبت‌هایش نیز از انتشار آلبوم جدید یزدانی تا اواخر آبان ماه خبر داد.
این کنسرت به همت موسسه آوای فروهر (برنده بخش مردمی بهترین کنسرت گذار در اولین جشن سالانه موسیقی ما) برگزار شد و همچون همیشه اجرای قطعه «خلیج‌فارس» انتهای برنامه یزدانی را تشکیل می‌داد.