اسکار زودهنگام برای «کیت بلانشت» و «اپرا وینفری»
در حالی که فاصله زیادی تا مراسم اسکار سال 2014 باقی مانده است، برخی محافل سینمایی «کیت بلانشت» و «اپرا وینفری» را به عنوان برندگان اسکار بازیگری معرفی کرد‌ه‌اند.
به گزارش «ایسنا» پیش‌بینی‌ برندگان اسکار سال آینده در حالی که هنوز ۹۵ درصد از فیلم‌های مطرح به روی پرده نرفته‌اند، کار معقولانه‌ای به نظر نمی‌رسد؛ اما با این وجود برخی سایت‌های سینمایی به شکلی عجولانه «کیت بلانشت» و «اپرا وینفری» را به عنوان برندگان اسکار بازیگری سال آینده اعلام کردند. «راجر فردمان» در سایت سینمایی «شوبیز» پس از تماشای فیلم «باتلر» نوشت: «اپرا وینفری» با نقش‌آفرینی در این فیلم جایزه بهترین بازیگر زن نقش مکمل را برای خود بدست خواهد آورد. در عین حال، در سایت سینمایی معتبر «ایندی وایر» نیز «آن تامپسون» نوشته است جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن به «کیت بلانشت» برای بازی در فیلم «یاسمن آبی» خواهد رسید و او به جمع بازیگرانی خواهد پیوست که با بازی در فیلم «وودی آلن» اسکار را به دست خواهند آورد.
پیش از این پیش‌بینی‌های مشابهی در باره فیلم‌های «قبل از نیمه‌شب»،‌ «ایستگاه فروتویل»، «درون لیون دیویس»، «نبراسکا» و مستند «ماهی سیاه» شده بود.
در شایستگی هیچ یک از این افراد و فیلم‌ها تردیدی نیست، اما پیش‌بینی عجولانه درباره آینده اسکار این بازیگران و فیلم‌ها در حالی که هنوز در تابستان به سر می‌بریم بسیار زودهنگام به نظر می‌رسد.