اجرای نمایش «تهرن» با بغض  پانته‌آ بهرام
مراسم هفتمین روز درگذشت محمود استادمحمد با پیام صوتی عباس جوانمرد،‌ شعرخوانی حافظ موسوی و اجرای چندین قطعه کوتاه نمایشی برگزار شد. به گزارش «ایسنا»، در مراسمی که شامگاه پنج‌شنبه 10 مردادماه در تالار اصلی مجموعه تئاتر‌شهر برگزار شد‌، جمعی از دوستداران محمود استادمحمد گرد هم آمدند و در هفتمین روز درگذشت این هنرمند تئاتر شرکت کردند.
در بخشی از این برنامه تصاویری از محمود استادمحمد پخش شد‌، تصاویری از او در میان باغچه محبوبش با همه گل‌ها و گلدان‌هایش، در میان کبوترهایش. این تصاویر با تصنیف «دیگه این دل واسه ما دل نمی‌شه» همراه بود.
بعد از پخش این تصاویر، علی‌اصغر دشتی، کارگردان تئاتر و یکی از دوستان نزدیک محمود استادمحمد که ۱۵ سال با او سابقه دوستی دارد، یادداشتی خواند. او که سعی می‌کرد برخود مسلط باشد، با خواندن این یادداشت تاثر بسیاری از حاضران را برانگیخت به طوری که اغلب حاضران با چشمانی اشکبار و با هق‌هق زدن این یادداشت را شنیدند.
در ادامه پانته‌آ بهرام و اصغر همت در حالی که سعی می‌کردند بعد از خواندن یادداشت اصغر دشتی بر خود مسلط باشند، قطعه‌ای از نمایشنامه «تهرن» دیگر اثر محمود استادمحمد را اجرا کردند.
بهرام توضیحاتی درباره داستان این نمایشنامه ارائه کرد و با صدایی بغض‌آلود گفت: زمانی که آقای استادمحمد می‌خواستند این نمایش را اجرا کنند لطف داشتند و از من دعوت کردند در آن بازی کنم که به دلیل گرفتاری‌هایم نتوانستم. اگر آن روز نتوانستم در کنارشان باشم امروز در بدرقه ‌شان سعی می‌کنم قطعه‌ای از این نمایش را بخوانم. پانته‌آ بهرام اضافه کرد: «تهرن» آخرین مرحله جن‌زدگی است که فرد بیمار را در کوه و دشت رها می‌کنند تا در تنهایی بمیرد. در اجرای عمومی این نمایش هدی ناصح بازی کرد، اما چون امروز تهران نبود من به جای او این قطعه را با همراهی اصغر همت اجرا می‌کنم.