چهره سیاست‌مداران مطرح جهان کاریکاتور می‌شود
چهره سیاست‌مداران مطرح جهان موضوع گرایش چهره و هنر، موضوع گرایش کارتون رشته کاریکاتور ششمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر است.
به گزارش «ایسنا» رشته کاریکاتور ششمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر در دو گرایش کارتون با موضوع هنر و چهره سیاستمداران مطرح جهان به صورت بین‌المللی برگزار می‌شود و کاریکاتوریست‌ها می‌توانند تا ۲۹آذرماه حداکثر سه اثر در هر گرایش به سایت جشنواره به نشانیwww. ivafestival.ir ارسال کنند.
بخش ملی ششمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر در رشته‌های نقاشی، با موضوع انسان معاصر، خوشنویسی در سه گرایش نستعلیق، شکسته نستعلیق و نسخ و ثلث با موضوع آزاد نگارگری در سه گرایش نقاشی ایرانی با موضوع شعایر ایرانی-اسلامی و تذهیب و گل ومرغ با موضوع آزاد، مجسمه‌سازی با موضوع راه بی‌انتها و سرامیک هنری با موضوع آزاد برگزار می‌شود.
بخش بین‌الملل ششمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی در رشته‌های کاریکاتور در دو گرایش کارتون با موضوع هنر و چهره با موضوع سیاستمداران مطرح جهان، عکاسی در گرایش مستند با موضوع امید و شادی‌های زندگی، پوستر با موضوع انرژی و تصویر سازی با موضوع خانواده برگزار می‌شود.
ششمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر به دبیری سید عباس میرهاشمی بهمن و اسفند ماه سال جاری برگزار خواهد شد.