مدیران سابق بخش‌های مختلف سازمان سینمایی در مراسم تودیع خود اظهاراتی عنوان کردند که با واکنش‌های جالب آشکار و پنهان مدعوین روبه‌رو شد.
مراسم تودیع و معارفه مدیران سینمایی دیروز در سالن سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور «حجت‌الله ایوبی» رییس سازمان سینمایی برگزار شد.
«جلیل عرفان منش» معاون سابق امور آثار سینمایی که جای خود را به «محمد احسانی» داده در این مراسم گفت: در دوران اخیر، افق‌های امیدوارکننده‌ای به همراه تدبیر و امید در پیش است.

کارشناس خوبی بودم
سخنگوی سابق سازمان سینمایی نیز در این مراسم گفت: در چهار دولت اخیر در سینما حضور داشتم و در هر دوره سعی کردم کارشناس خوبی باشم.
دوره مدیریت من همه جا تعطیل بود
معاون سابق امور فعالیت‌های سینمایی سازمان سینمایی نیز در این مراسم گفت: وقتی آمدم همه در تکاپو برای جشنواره فیلم فجر بودند و همه جا تعطیل بود؛ آخر سال هم همه جا به علت عید نوروز تعطیل بود. «مهدی عظیمی میرآبادی» ادامه داد: ابتدای سال نیز همه جا تعطیل بود و پس از آن نیز به دلیل انتخابات ریاست‌جمهوری همه جا تعطیل شد و پس از آمدن رییس‌جمهوری نیز همه جا تعطیل شد و به عبارتی من در دوره‌ای مدیریت کردم که همه جا تعطیل بود! رشید ایمانی، رییس سابق حراست و حمیدرضا دیبایی، مدیر سابق روابط عمومی سازمان سینمایی نیز طی سخنانی کوتاه، از همکاران خود تقدیر کردند.

گوش من به صدای بلند حساس است
رییس سازمان سینمایی هم در این مراسم گفت: اولویت اصلی من شنیدن است، البته من صداهای کوتاه را همیشه بیشتر می‌شنوم و بیشتر دوست دارم و صدای بلند را خیلی دوست ندارم زیرا صدایی که بلند می‌شود زیاد مفهوم ندارد. گوش من به صدای بلند حساس است.