«کلاس هنرپیشگی» آسمان پرستاره ندارد آن را دریابید
علیرضا داودنژاد کارگردان «کلاس هنرپیشگی» خطاب به رییس رسانه ملی تاکید کرد که این فیلم آسمان پرستاره ندارد، ولی فیلم آبرومندی است که نیاز به حمایت بیشتر رسانه ملی در زمینه تبلیغات دارد.
علیرضا داودنژاد کارگردان سینما که فیلم سینمایی«کلاس هنرپیشگی» را این روزها روی پرده دارد درباره آمار تماشاگران فیلمش به خبرگزاری مهر گفت: عدد و رقم مشخصی از آمار تماشاگران این فیلم سینمایی ندارم، اما به دلیل نداشتن تبلیغات مناسب با شروع چشمگیری مواجه نبوده‌ایم. البته من از برخورد مردم با فیلم راضی هستم و آنها در همان حدی که اطلاعات در اختیارشان قرار گرفته است با فیلم آشنا شده و در نهایت به تماشای آن نشسته‌اند.
داودنژاد در متن پیام خود خطاب به ضرغامی چنین گفت: تیزر تلویزیونی این فیلم سینمایی پخش شده است، اما از عزت‌الله ضرغامی، رییس سازمان صدا و سیما می‌خواهم که «کلاس هنرپیشگی» را فراموش نکند. فیلم‌های پر از هنرپیشه بیشترین تبلیغات را در سطح شهر و رسانه‌ها دارند، اما فیلم «کلاس هنرپیشگی» این آسمان پرستاره را ندارد، بنابراین احتیاج به معرفی و تبلیغات بیشتری دارد به همین دلیل خواهش می‌کنم که این فیلم را دریابید.