درخواست نام‌گذاری خیابان به‌نام احمد محمود و اسماعیل فصیح
در شب سوم از شب‌های داستان با اشاره به اینکه نویسندگانی چون احمد محمود و اسماعیل فصیح حق بزرگی بر گردن ما و ادبیات جنگ ایران دارند، خواسته شد، خیابان یا میدانی به نام این نویسنده‌ها نام‌گذاری شود.
به گزارش ایسنا احمد دهقان در سومین شب از برنامه شب‌های داستان که به مناسبت هفته دفاع مقدس در برج میلاد برگزار می‌شود، داستان «تانکچی‌ها» را برای حاضران خواند؛ داستانی که در مجموعه جدید او منتشر خواهد شد.
در ادامه این برنامه، شهریار عباسی به عنوان دومین نویسنده شب‌های داستان به روی سن رفت و پیش از خواندن داستان گفت: نویسندگانی چون احمد محمود و اسماعیل فصیح حق بزرگی بر گردن ما و ادبیات جنگ ایران دارند. خواسته من به عنوان یک نویسنده از اعضای شورای شهر تهران این است که تصویب کنند تا خیابان یا میدانی به نام این نویسنده‌ها نام‌گذاری شود. مطمئنا با این کار، هیچ چیز به این دو نویسنده افزوده نمی‌شود، اما بدون شک به شهر تهران، چیزی افزوده می‌شود و برای آن افتخار بزرگی خواهد بود.
شب‌های داستان در برج میلاد از ۳۱ شهریور تا ۶ مهرماه هر شب از ساعت ۱۸ تا ۲۰ در سالن شماره ۶ مرکز همایش‌ها برگزار می‌شود و میزبان علاقه‌مندان ادبیات داستانی است.