آلبوم کاوه یغمایی با حضور نوازندگان غربی منتشر می‌شود
فریدون خشنود آهنگساز باسابقه کشور که اثر جاویدان و خاطره‌انگیز «ایران،ایران» را در کارنامه کاری خود دارد در گفت‌وگو با شبکه ایران از تازه‌ترین کارهای شرکت «5‌برگ هنر» خبر داد.
مدیر موسسه فرهنگی «پنج برگ هنر» درباره آلبوم جدید کاوه یغمایی اظهار کرد: آلبوم کاوه یغمایی ان‌شاءالله بعد از ماه محرم و صفر منتشر خواهد شد. این آلبوم شامل 10قطعه است. آهنگسازی و تنظیم تمام قطعات برعهده کاوه یغمایی است و چون همه کارها را خودش انجام داده کارخیلی سنگین شده و زمان می برد تا به مرحله نهایی برسد. ترانه سرایی بیشتر قطعات را هم نیلوفر فرزند شاد (همسر یغمایی) عهده‌دار بوده و دو قطعه آن را هم میثم یوسفی سروده است.
وی ادامه داد: اغلب سازهای آلبوم نیز در اروپا و توسط نوازنده‌های حرفه‌ای خارجی نواخته شده است. البته خود کاوه در ایران زندگی می‌کند و کارها را یکی یکی ضبط کرده‌است. خشنود گفت: نام آلبوم نیز تا پایان مرحله میکس و مسترینگ انتخاب نمی‌شود تا تصمیم بگیریم کدام عنوان مناسب‌تر برای ارائه به وزارت ارشاد است.
مدیر موسسه فرهنگی «پنج برگ هنر» در پایان درباره آلبوم سید جمال ساداتیان اظهار کرد: هرچند دو قطعه با صدای ایشان ضبط شده، ولی متاسفانه به علت مشغله کاری ایشان و من، فعلا کار متوقف است.