هفت نگاه ششم متفاوت‌تر از همیشه عصر پنج‌شنبه، دوم آبان در فرهنگسرای نیاوران افتتاح شد؛ برای نخستین بار معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این رویداد حضور یافت و سخنران مدعو گروه هفت نگاه بود.
هفت نگاه ۵۰ اثر فروخت که تمرکز فروش روی آثار بزرگانی نظیر سهراب سپهری، محمد احصایی، آیدین آغداشلو، علی شیرازی، حسین خسروجردی و... بود و لیلی گلستان سخنگوی هفت نگاه گفت که به واسطه بهبود حال عمومی جامعه، حال و روز جامعه هنری هم خوش است.
در مراسم افتتاحیه ششمین نمایشگاه «هفت نگاه » علی مرادخانی معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به اهمیت حراج‌های تجسمی اشاره کرد و گفت: بخش فروش آثار تجسمی یکی از مهم‌ترین بخش‌هایی است که زمینه کار بر روی آن زیاد است و باید برای رونق بخشیدن به بخش اقتصاد هنر موضوع معافیت مالیاتی این بخش سرو سامان بگیرد. لیلی گلستان، سخنگوی هفت نگاه و مدیرگالری گلستان هم در مورد برگزاری ششمین دوره هفت نگاه گفت: ما بسیار خوشحال هستیم که معاون هنری وزارت ارشاد از این نمایشگاه بازدید به عمل آورده و حضور وی در این دوره هفت نگاه موجب پشت گرمی ماست؛ بنابراین ما با خیال راحت و اطمینان خاطر ششمین دوره هفت نگاه را آغاز کردیم. حضور نماینده‌ای از دولت باعث شده بیش از همیشه حالمان خوب باشد. در شب افتتاحیه هفت نگاه ششم ۵۰ نقاشی، مجسمه و چاپ دستی به فروش رسید که گویا اقبال فروش بر روی آثار بزرگان و پیشکسوتان متمرکز بود چنانکه دو اثر از سهراب سپهری، سید محمد احصایی، آیدین آغداشلو، علی شیرازی، حسین خسروجردی، فرشید مثقالی، رضا یحیایی، ابراهیم جعفری، رضا بانگیز، نیکزاد نجومی و... و از جوانان آثاری از حسین چراغچی، نزار موسوی نیا، راشین قربی و... به فروش رسید.