معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران و همچنین رییس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران عصر روزشنبه 30 دی‌ماه از مجموعه تئاتر شهر و فضای پیرامون آن بازدید کردند.
به گزارش خبرگزاری مهر، محمدهادی ایازی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران، حجت‌الاسلام شهاب مرادی رییس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران و علی مرادخانی معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه اتابک نادری رییس مجموعه تئاتر شهر ضمن بازدید از زیرگذر احداث شده در چهارراه ولیعصر و بررسی فضا و امکاناتی که در این محدوده می‌توان به هنر و تئاتر اختصاص داد، از فضای پیرامون و داخل مجموعه تئاتر شهر بازدید کردند. در این بازدید مقرر شد تا هواکش نصب شده در ضلع شمالی مجموعه تئاتر شهر به عنوان پایه‌ نصب تابلوی تبلیغاتی L.E.D مختص مجموعه و تبلیغ نمایش‌های آن باشد. همچنین برای زیباسازی پیرامون تئاتر شهر و بنای آن شهرداری نورپردازی مناسبی را ایجاد کند. ضمن اینکه با هماهنگی انجام شده با شهرداری منطقه ۱۱ رستورانی که در پارک دانشجو احداث شده و فضای نامناسبی را ایجاد کرده بود، تخریب شد.
طبق هماهنگی‌های انجام شده بین معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران قرار بر این شد که به جای رستوران مذکور فضایی روباز برای اجرای تئاتر ایجاد شود. همچنین طبق وعده ایازی قرار شد تا مجسمه‌های سمپوزیوم‌های شهرداری و جشنواره‌های هنری در فضای پارک دانشجو نصب شوند.