عرضه چهار کتاب شعر جدید از انتشارات بوتیمار
انتشارات بوتیمار چهار مجموعه شعر جدید از سری دوم کتاب‌های شعر معاصر را منتشر و راهی بازار نشر کرد. «عبور از سیاره سوخته» سروده لیلا فرجامی یکی از این عناوین است که گزیده‌ای از اشعار این شاعر را شامل می‌‌شود. این کتاب 73 قطعه شعر سپید را شامل می‌شود. این کتاب با 97 صفحه، شمارگان هزار نسخه و قیمت 8 هزار تومان منتشر شده است.
کتاب بعدی، «اصالتا درختی تبریزی‌ام» نام دارد که سروده نیکو مرادی (آنا ماریا) است و اشعار سپید آن از شعر شماره 1 تا 54 نام‌گذاری شده‌اند. اغلب اشعار این کتاب نسبتا کوتاه هستند. این کتاب با 96 صفحه، شمارگان هزار نسخه و قیمت 4 هزار و 500 تومان منتشر شده است.
سومین کتاب، مجموعه شعر «عشق، دو قاشق مرباخوری» نام دارد. این اثر سروده سمانه سوادی است و اشعار آن نیز مانند «اصالتا درختی تبریزی‌ام» از شماره ۱ تا ۵۲ نام‌گذاری شده‌اند. قالب اشعار این کتاب نیز سپید بوده و اکثر آنها شعرهای کوتاه هستند.
این کتاب با ۷۲ صفحه، شمارگان هزار نسخه و قیمت ۴ هزار و ۵۰۰ تومان منتشر شده است.
کتاب دیگر، مجموعه شعر «دور از چشم چراغ» سروده فرناز فرازمند است. این کتاب نیز اشعار سپید کوتاهی را از این شاعر در بر می‌گیرد که با شماره نام‌گذاری‌ شده‌اند. «دور از چشم چراغ» ۷۶ شعر را شامل می‌شود.
این کتاب با ۸۲ صفحه، شمارگان هزار نسخه و قیمت ۴‌هزار و ۷۰۰ تومان منتشر شده است.