دیدار ستارگان پاپ با ستارگان جنگ تحمیلی
خوانندگان صاحب‌نام موسیقی پاپ کشور که این روزها همدلی زیادی پیدا کرده اند، سه شنبه سوم دی ماه، همراه با «علی مرادخانی» معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای دیدار با جانبازان جنگ تحمیلی به آسایشگاه ثارالله رفتند. در این دیدار که بیش از دو ساعت به طول انجامید، هنرمندان در فضایی صمیمی با جانبازان هم صحبت شدند و به آنها ادای احترام نمودند.
معاون هنری وزیر ارشاد در این مراسم با تقدیر از جایگاه و منزلت جانبازان و رشادت‌های آنها ضمن اشاره به نقش موثر آنان در فضای فرهنگی کشور اظهار کرد: «خدا را شکر می‌کنیم که در این ایام که ایام ذکر است، این دیدار مهیا شد و افتخار می‌کنیم که در جمع شما هستیم.»
خشایار اعتمادی، سعید شهروز، احسان خواجه امیری، محسن یگانه، رضا یزدانی، مازیار فلاحی، حمید عسکری، شهرام شکوهی، زانیار خسروی، مهدی یراحی، امید حاجیلی، امیر تاجیک، سعید مدرس، مجید خراطها، مهدی مدرس، سعید عرب، ایلیا منفرد، بابک مافی و مصطفی یگانه، از جمله خوانندگانی بودند که در این مراسم حضور داشتند و با جانبازان صحبت کردند.
یکی از جانبازان ضمن تقدیر از حضور هنرمندان در این آسایشگاه، خطاب به «مرادخانی» گفت: «ما به جبهه رفتیم تا مردم راحت باشند. زیاد هم این هنرمندان را محدود نکنید! ما هم با شنیدن آثار غمگین و دیدن صحنه‌های دلخراش از تلویزیون، دل‌آزرده می‌شویم. این بچه ها هم چیزهای بدی نمی‌خوانند، از جنس خود ما هستند و ما ترجیح می‌دهیم به جای آن ورِ آبی‌ها، به آثار این عزیزان گوش کنیم.»
بسیاری از جانبازان برای حضور در کنسرت‌های موسیقی ابراز تمایل کردند و خوانندگان نیز با استقبال از این مساله، وعده دادند برای کنسرت‌های پیش رو از آنها دعوت کنند.