قزوه: برخی حرف‌ها از دهانم پرید
در واکنش به اظهاراتی که علیرضا قزوه مدیر مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری چندی قبل در مراسم بزرگداشت خلیل عمرانی داشت و صریحا اعضای هیات مدیره خانه شاعران را به عناوین مختلف مورد اتهام قرار داد، فاطمه راکعی مدیرعامل انجمن شاعران، ساعد باقری و سهیل محمودی از اعضای هیات‌مدیره طی نشستی خبری که روز چهارشنبه برگزار شد، از خود و سابقه انجمن شاعران ایران دفاع کردند.
به گزارش «ایلنا»؛ فاطمه راکعی ضمن اشاره به سوابق و اهداف انجمن شاعران ایران گفت: گویا آقای قزوه خیلی دوست داشتند که من به دلیل عضویت در حزب مشارکت، محاکمه می‌شدم. ما حتی نسبت به اینکه اعضای هیات‌مدیره چه اعتقادات و طرز فکرهایی دارند، کاری نداریم. مثلا هیچ کس به جناب مشفق ایراد نگرفت که چرا با وجود سمت رییس هیات‌مدیره انجمن شاعران، در انجمن قلم عضو شده‌اند.
ساعد باقری یکی دیگر از اعضای هیات‌مدیره انجمن شاعران گفت: هیچ وقت باور نمی‌کردم علیه یک شاعر شکایت تنظیم کنیم و من زیرش را امضا کنم. هرچند ما معمولا در مقابل این‌گونه زبان درازی‌ها سکوت کرده‌ایم، اما اینبار اتهامات به قدری زیاد و کذب بود که ناچار به واکنش شدیم. لذا شکایت نامه‌ای تنظیم و به امضای هیات‌مدیره انجمن شاعران رسیده که آن را به دادگاه سپرده‌ایم و به موقع ایشان باید با ارائه اسناد معتبر، در دادگاه از ادعاهای خود دفاع کند.
به گزارش خبرآنلاین علیرضا قزوه در یادداشتی در خصوص صحبت‌های اخیرش که طی آن اعضای هیات‌مدیره خانه شاعران را متهم کرده بود، نوشته که آن حرف‌ها از دهنش پریده، اما همچنان بر گفته‌های پیشین خود در موارد دیگر پای فشرده و به گرفتن خانه شاعران از جمع هیات‌مدیره فعلی اصرار ورزیده است.