فیلم‌های بلند تاریخ سینما جمعه‌ها در شبکه نمایش
شبکه نمایش سیما جمعه‌ها فیلم‌های سینمایی بلند تاریخ سینما را ساعت 13 تا 17 پخش خواهد کرد. به گزارش روابط عمومی سیما، مدیر تامین برنامه شبکه نمایش این خبر را به عنوان یکی از تغییرات ویژه جدول پخش شبکه نمایش اعلام کرد.
محمد حسام پور، مدیر تامین برنامه شبکه نمایش از پخش فیلم‌های سینمایی بلند تاریخ سینما که جمعه‌ها از ساعت ۱۳ تا ۱۷پخش می‌شود به‌عنوان تغییرات ویژه و متنوع در جدول پخش شبکه عنوان کرد که تاکنون فیلم‌های سینمایی مانند اسپارتاکوس، سقوط امپراتوری روم و... با تایم‌های بلند روی آنتن رفته است. وی در ادامه اشاره کرد: در این باکس نسخه‌های طولانی آثار سینمایی که به عنوان Director s cut
(مونتاژ کارگردان) مجدد ارائه شده است، پخش خواهد شد و از پخش نسخه‌های طولانی و جدید «تروی، گلادیاتور، حرفه‌ای و...» که به‌عنوان نسخه‌های کارگردان معروف است، خبر داد.
مدیر تامین برنامه شبکه نمایش در پایان از برنامه‌ریزی برای پخش فیلم‌های سینمایی جدید که برداشت‌هایی از داستان‌های کلاسیک است، خبر داد که تا پایان سال جاری این روند ادامه خواهد داشت و درصورت تامین منابع تصویری این باکس در جدول پخش سال آینده نیز قرار خواهد گرفت.