شماره اردیبهشت‌ماه مجله 24  با پرونده مفصل «چ»
شماره اردیبهشت مجله سینمایی 24 با تصویر روی جلد بهاره رهنما و پیمان قاسم‌خانی که با هم گفت‌وگو کرده‌اند روی دکه روزنامه‌فروشی‌ها آمد. قاسم‌خانی در این گفت‌وگوی خودمانی و متفاوت که به بهانه اکران طبقه‌ حساس انجام شده از زندگی و حرفه‌اش در سال‌های اخیر گفته است.
پرونده‌‌ای برای فیلم «چ» از دیگر مطالب بخش سینمای ایران این شماره از ۲۴ است که مهم‌ترین مقاله آن تحلیل مسعود فراستی‌بر روند کاری ابراهیم حاتمی کیا و نقد فیلم «چ» است. وقایع‌نگاری شهید چمران از واقعه پاوه و یادداشتی از طراح استوری بورد فیلم هم از دیگر مطالب این پرونده است. در بخش دیگری از مجله یادداشت‌هایی درباره فیلم‌های روی پرده چاپ شده و به بهانه اکران خط ویژه با مصطفی کیایی گفت‌وگو شده است.
در بخش سینمای دنیای پنجاه و یکمین شماره مجله ۲۴ علاوه‌بر مرور فیلم‌های روی پرده و چهره‌های ماه، پرونده‌ای برای فیلم درون لوئین دیویس منتشر شده است. گفت‌وگو با برادران کوئن و بازیگران فیلم مهم‌ترین مطالب این پرونده است. در این بخش از مجله می‌توانید گفت‌وگویی با هانی اسعد کارگردان فیلم عمر نامزد اسکار بهترین فیلم خارجی ۲۰۱۴ را هم بخوانید.
یادداشت سروش صحت درباره فیلم‌های تاثیرگذار در زندگی‌اش، یادی از موسیقی متن فیلم لیلا، بازنگری یک عکس خاطره‌انگیز از مرلین مونرو و کلارگ گیبل و مرور یک سکانس از فیلم مرد عوضی هیچکاک در بخش نوستالژی منتشر شده است. پرونده‌ای برای فیلم یک روز به‌خصوص اتوره اسکولا با یادداشت‌هایی از محسن آزرم و آنتونیا شرکا از دیگر مطالب این بخش از مجله است.