موسیقی سنتی اولویت اول برج میلاد  در سال 93
مدیرعامل برج میلاد اولویت اول مدیریت این مجموعه در سال 93 را توجه به موسیقی سنتی و اجرای همایش‌های ملی و بین‌المللی برشمرد.
فرزاد هوشیار پارسیان درباره اولویت‌های مرکز همایش‌های برج میلاد برای میزبانی از برنامه‌های موسیقایی به خبرگزاری مهر گفت: قطعا اولویت ما در سال جاری همانند شش ماهه دوم سال گذشته خواهد بود؛ به این معنی که اولویت اول ما برگزاری همایش‌های ملی و بین‌المللی با در نظر گرفتن تجهیزات ویژه این تالار است. ضمن اینکه جدای از این فعالیت‌ها به‌طور حتم برنامه‌هایی در حوزه سینما، ادبیات، تئاتر و موسیقی خواهیم داشت که به زودی جزئیات آنها را اعلام خواهیم کرد.
مدیرعامل برج میلاد درباره برنامه‌های موسیقایی این مجموعه توضیح داد: به‌طور حتم برگزاری کنسرت‌های موسیقی سنتی برای ما مهم‌تر از پاپ خواهد بود؛ چراکه موسیقی سنتی به‌دلیل فضایی که دارد نیازمند حمایت‌های بیشتری است و ما هم در حمایت از موسیقی ایرانی خدماتمان را با ۵۰ درصد تخفیف به هنرمندان ارائه می‌کنیم. هوشیار درباره برنامه‌های مجموعه در زمینه برگزاری کنسرت‌های پاپ نیز خاطرنشان کرد: ما در کنار اولویت‌هایی که به آن اشاره کردم، موسیقی پاپ را کنار نمی‌گذاریم؛ کما اینکه اولین برنامه ما در این زمینه برگزاری بزرگ‌ترین کنسرت موسیقی پاپ در کشور به مناسبت روز خلیج فارس است که درصورت کسب مجوز جزئیات آن را نیز اعلام می‌کنیم. بنابراین حذف کامل کنسرت‌های موسیقی پاپ در برنامه ما وجود ندارد، فقط ما تلاش کردیم تا نسبت به برنامه‌های خودمان در سال ۹۱ و شش ماهه اول سال ۹۲ از حجم کنسرت‌های پاپ بکاهیم.