فرزاد فرزین خواننده جام جهانی فوتبال هنرمندان شد

فرزاد فرزین به عنوان اولین نماینده رسمی ایران در فستیوال جهانی Art Football ۲۰۱۴ معرفی شد. به گزارش «ایسنا»، این خواننده پاپ به عنوان نخستین نماینده رسمی ایران در جام جهانی هنرمندان در مسکو معرفی شد و در فضایی با گنجایش بیش از ۱۵ هزار نفر در این شهر به اجرای برنامه خواهد پرداخت. فرزاد فرزین ضمن تایید خبر حضورش در این فستیوال، درباره محتوای برنامه‌های خود برای این اجرا گفت: چند کار اکتیو و چهار قطعه انگلیسی را برای این اجرا تدارک دیده‌ایم و تمام سعی ما این است که با برنامه‌ای پر انرژی و قوی بتوانیم سفیر فرهنگی خوبی برای ایران در این رقابت‌ها باشیم.

این در حالی است که هیات داوران فستیوال در بخش‌های مختلف (پرفورمنس، کنسرت، رقص‌های آیینی و ...) همه ساله با انتخاب بهترین‌های بخش‌های مختلف، انگیزه حاضرین در این فستیوال را برای حضور در این برنامه‌ها چند برابر کرده‌اند و همه ساله شبکه‌های معتبری چون MTV به معرفی استعدادها و ستاره‌های برگزیده این فستیوال پرداخته‌اند. فستیوال

Art Football همه ساله در کشورهای مختلف جهان برگزار می‌شود و هنرمندان کشورهای مختلف در قالب تیم‌های فوتبال، در گروه‌های چهارتیمی رقابت‌هایی جذاب را برگزار می‌کنند. تیم هنرمندان ایران برای نخستین بار است که به دعوت رسمی کمیته برگزاری مسابقات، در این فستیوال حضور دارد.