زندگی سرمربیان جام‌جهانی ۲۰۱۴ در رادیو نمایش رادیویی «بازی با بزرگان»، زندگی سرمربیانی را که تیم خود را به جام‌جهانی ۲۰۱۴ برده‌اند روایت می‌کند. به گفته ژاله محمدعلی، تهیه‌کننده این برنامه، ضبط «بازی با بزرگان» تا پایان خرداد طول می‌کشدو اولین قسمت آن از ۱۸ خرداد ماه از شبکه رادیویی ورزش به روی آنتن می‌رود. انتشار «فرشته سکوت کرد» اثر هاینریش بُل

رمان «فرشته سکوت کرد» اثر هاینریش بُل، نویسنده مشهور آلمانی با ترجمه سعید فرهودی توسط نشر نون منتشر شد.

«برف» ایرانی در شانگهای می‌بارد

جشنواره فیلم شانگهای اسامی ۱۱ فیلم بخش رقابتی را اعلام کرد که از ایران نیز فیلم «برف» در این میان جای دارد، همچنین پیمان معادی بازیگر ایرانی داور این جشنواره معتبر است.

«همچنان با عشق» به یاد حسین منزوی

انجمن شاعران ایران قصد دارد به مناسبت دهمین سالروز درگذشت حسین منزوی مراسمی با یاد او و با حضور دوستداران غزل معاصر فارسی برگزار کند.

«شیطان‌صفت» آنجلینا جولی در بریتانیا رکورد شکست

فیلم فانتزی «شیطان‌صفت» / «مالفیسنت» با بازی آنجلینا جولی در نقش اصل چهارشنبه در اولین روز اکران در بریتانیا ۵/۲ میلیون دلار (۵/۱ میلیون پوند) فروخت که بیشترین فروش روز اول فیلمی با بازی جولی در بریتانیا است.

نیاوران میزبان رسیتال پیانو «کاوه الهامیان»

کنسرت رسیتال پیانو با نوازندگی «کاوه الهامیان» شنبه۱۷خرداد، ازساعت ۲۰ در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.

ماجرای دستگیری ریگی سریال می‌شود

ماجرای دستگیری عبدالمالک ریگی تبدیل به یک سریال تلویزیونی می‌شود. این سریال با همکاری و مشارکت نهادهای ذی‌ربط و مجموعه‌های امنیتی نظامی همکار در اجرای این عملیات، در مرکز سیما فیلم ساخته می‌شود.