هولوگرام صنفی روی محصولات شبکه نمایش خانگی سری اول هولوگرام صنفی محصولات شبکه سینمای خانگی از ابتدای تیرماه امسال روی محصولات مرتبط با این شبکه نصب شد و عناوین توزیعی در اختیار مصرف‌کنندگان قرار گرفتند. احتمال اکران فیلم‌های علی حاتمی در طرح رمضان سینماها

مدیرعامل موسسه «تصویر شهر» از احتمال اکران فیلم های زنده یاد علی حاتمی در طرح «ویژه ماه مبارک رمضان» در سینماها خبر داد.

اکشنی در حد آثار بروس‌لی و جکی‌چان می‌سازیم

تهیه کننده فیلم سینمایی «تار عنکبوت» که هنوز در مرحله بازنویسی فیلمنامه و انتخاب عوامل است، می‌گوید این فیلم یک اکشن رزمی در حد آثار جکی چان و بروس‌لی خواهد بود.

موزیسین‌های اروپایی به ایران می‌آیند

رامین صدیقی، مدیر موسسه موسیقایی انتشاراتی هرمس اعلام کرد تعدادی از نوازندگان و موزیسین‌های اروپایی با حمایت بخش خصوصی تا چند ماه آینده برای برگزاری کنسرت به ایران می آیند.

تنظیم متفاوتی از آهنگ‌های قدیمی ایرانی برای ورزش

آلبوم «حرکت برای ایرانیان» عنوان تازه‌ترین اثر موسیقایی سامان احتشامی نوازنده و آهنگساز است که با تنظیم جدید از آهنگ‌های قدیمی و به منظور استفاده هنگام ورزش آماده انتشار شده است.

پوآرو، کشیش واتیکان شد

دیوید ساچت بازیگر انگلیسی تا ۶ جولای (۱۵ تیرماه) در نمایش «آخرین اعتراف» به کارگردانی جاناتان چرچ که در سالن تئاتر آمانسون شهر لس‌آنجلس آمریکا روی صحنه می‌رود در نقش یک کشیش واتیکان به ایفای نقش می‌پردازد.

«شکسپیر و زنان عاشق» به دیدن پیشکسوتان تئاتر می‌روند

بهاره رهنما نویسنده و کارگردان نمایش «شکسپیر و زنان عاشق» که قرار است اجرای خود را از مرداد آغاز کند عنوان کرد عوامل این نمایش پیش از اجرا به دیدار پیشکسوتان و هنرمندان قدیمی می‌روند و بخش‌هایی از نمایشنامه را برایشان می‌خوانند.

فیلیپ راث با «زندگی ساده آمریکایی» به سینما می‌آید

کتاب «زندگی ساده آمریکایی» نوشته فیلیپ راث، اثر دیگری از این نویسنده مشهور است که قرار است به زودی راهی پرده‌های سینماها شود.