بازیگر «خوب، بد، زشت» و «پدرخوانده» درگذشت «الای ولاک»، بازیگر کهنه‌کار آمریکایی فیلم‌های مطرحی چون «هفت دلاور»، «خوب، بد، زشت» و «پدرخوانده» در ۹۸ سالگی درگذشت.

پخش قطعی «معمای شاه» از ۲۸ مرداد

مدیر شبکه یک سیما از قطعی شدن زمان پخش سریال «معمای شاه» به کارگردانی محمدرضا ورزی از اواخر مرداد خبر داد.

«کپی برابر اصل» کلید خورد

سریال «کپی برابر اصل» به کارگردانی جلال‌الدین دری در حالی صبح دیروز کلید خورد که مدیر شبکه یک سیما تاکید کرد: در نشستی با ضرغامی و معاون حقوقی رئیس‌جمهور به این نتیجه رسیدند که مردم به مسائل حقوقی آشنایی زیادی ندارند و این سریال می‌خواهد این خلأ را برطرف کند.

نگارش فیلمنامه درباره ورود اسلام به اسپانیا

جهانگیر الماسی از نگارش فیلمنامه‌ای با عنوان «ما و صلیب و ستاره» درباره ورود اسلام به کشورهای اروپایی از جمله اسپانیا خبر داد.

اکران «تجریش ناتمام» پس از ۳ سال

پوریا آذربایجانی از اکران دومین ساخته‌اش با عنوان «تجریش ناتمام» بعد از سه سال انتظار در گروه سینمایی استقلال خبر داد. این فیلم بعد از فیلم «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» در گروه سینمایی استقلال اکران خواهد شد.

«مادرانه» و «یک وجب خاک» عربی شدند

مدیر شبکه جهانی «الکوثر» در معرفی ویژه برنامه‌های رمضانی این شبکه از دوبله عربی سریال‌های «مادرانه» و «یک وجب خاک» خبر داد و از برنامه‌های جالبی همچون آموزش زبان فارسی به عرب‌زبانان و رویکرد این شبکه در مواجهه با اتفاقات جهان اسلام از جمله حملات داعشیون سخن گفت.

ریالی برای اعزام هنرمندان به برزیل هزینه نشده است

معاون پارلمانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد هنرمندان با هزینه‌های شخصی خود یا اسپانسر خصوصی به برزیل رفته‌اند و یک ریال از بیت‌المال و از سوی وزارت ارشاد برای اعزام آنها هزینه نشده است.

«چ» از کانادا به آمریکا می‌رود

علی سرتیپی از اکران جهانی فیلم «چ» در کشورهای مختلف از جمله آمریکا و کانادا خبر داد و تاکید کرد در صورت استقبال ایرانی‌های مقیم تورنتو این فیلم را به شهرهای دیگر نیز خواهد برد.

۷۵۰ گروه تئاتر در جشنواره تئاترشهر

دبیرخانه سومین جشنواره تئاتر شهر؛ تعداد گروه‌های متقاضی حضور در بخش‌های تئاتر صحنه‌ای، باران، تئاتر کودک و تئاتر خیابانی را ۷۵۰ گروه تئاتر اعلام کرد.