همزمان با هفته نخست ماه مبارک رمضان نزدیک به ۱۰۰ هزار نفر از شهروندان به‌ویژه خانواده‌ها از ویژه‌برنامه‌های شبانه ماه میهمانی خدا در مراکز فرهنگی هنری پایتخت استقبال کرده و میهمان سفره‌های افطاری ساده بوده‌اند. به گزارش خبرگزاری مهر، ویژه‌برنامه فصل نیایش فرهنگسرای ملل در هفته گذشته میزبان چهار هزار نفر از شهروندان بود. ویژه‌برنامه‌های فرهنگسراهای ارسباران، اشراق، هنگام و فردوس هم در مجموع موفق به میزبانی از ۱۵ هزار شهروند تهرانی شدند. ویژه‌برنامه ماه مهربانی فرهنگسرای معرفت که از جمعه شب آغاز شده، در دو شب حدود ۵۰۰ میهمان داشته است.

بازارچه خیریه مهر در فرهنگسرای شفق هر شب میزبان ۵۰۰ نفر بوده و در یک هفته اخیر حدود یک هزار شهروند در برنامه زنده شب‌های روشن شرکت کرده‌اند که با مشارکت فرهنگسرای رسانه و شبکه دو در فرهنگسرای شفق برگزار می‌شود. برنامه‌های تلاوت قرآن، افطاری ساده، بازارچه سنتی و غرفه‌های ماه مهربانی در فرهنگسرای اندیشه هر شب دو هزار مخاطب داشته و با نزدیک شدن به نیمه‌های رمضان این آمار در حال افزایش است.

ویژه‌برنامه‌های ماه مهربانی فرهنگسرای گلستان در پنج بوستان فدک، تسلیحات، تمدن، شقایق و معلم منطقه ۸ اجرا می‌شود و در هفته اول ماه رمضان در مجموع میزبان بیش از ۱۰ هزار نفر بوده است. این برنامه در بوستان شمشیری هم از سوی فرهنگسرای رویش برگزار می‌شود و تاکنون ۳۰۰۰ میهمان داشته و نزدیک به دو هزار شهروند منطقه ۱۴ از برنامه‌های فرهنگسرای اخلاق استفاده کرده‌اند.

ویژه‌برنامه‌های ماه مبارک رمضان در فرهنگسراهای رازی و امید برای حدود پنج هزار شهروند تهران ارائه شده است و حدود دو هزار نفر در برنامه‌های رمضانی حسینیه هدایت که از سوی فرهنگسرای شهر در منطقه ۱۲ برگزار می‌شود، شرکت کرده‌اند. ساکنان مناطق شرقی تهران هم از برنامه‌های رمضانی فرهنگسرای خاوران استفاده می‌کنند.