سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر با گذشت ۱۷ روز از اجرای نمایش «دن کاملیو» همچنان خالی است و هنوز هیچ تمهیدی برای جلوگیری از خاک خوردن قلب تئاتر ایران در نظر گرفته نشده است. به گزارش خبرگزاری فارس، آخرین بار سالن اصلی، میزبان نمایش «دن کاملیو» کوروش نریمانی بوده و پس از آن هنوز هیچ برنامه‌ای از سوی مدیر جدید مجموعه تئاتر شهر اعلام نشده است.

این در حالی است که با توجه به میزان تقاضای هنرمندان برای اجرای نمایش و کمبود سالن در کشور و مشخصا در تهران خالی ماندن بزرگترین سالن قلب تئاتر ایران اتفاقی ناگوار است. چندی پیش مدیرکل هنرهای نمایشی در نشست خبری از معرفی شورای مشورتی تئاترشهر خبرداد اما نه تنها هنوز خبری از اعضای شورا نیست بلکه اجرای برنامه‌های معمول تئاترشهر نیز دچار مشکل است که این امر می‌تواند ناشی از عدم برنامه‌ریزی مشخص باشد. اگرچه حسین طاهری با وجود گذشت تنها چهار ماه از آغاز سال ۹۳ عملا سال جاری را از دست رفته خواند و همه چیز را به سال ۹۴ موکول کرد که شاید تعیین برنامه اجرای سالن‌های تئاترشهر نیز می‌تواند به سال آینده موکول شده باشد.

براساس این گزارش، اگر تمهیدی در نظر گرفته نشود، این سالن تا ۲‌مرداد‌ماه که محمد رحمانیان «ترانه‌های قدیمی» را به سالن اصلی خواهد آورد، باید خاک بخورد.