حضور کوچک‌ترین نقاشى هایى که از سهراب سپهرى در یک نمایشگاه ارائه شده و نمایش آثارى برگزیده از بزرگان یکصد سال اخیر هنر ایران که عمدتا ابعادشان کوچک است نمایشگاه «هنرمندان نوگرا و معاصر ایران» را جالب توجه کرده است. این نمایشگاه عصر پنج‌شنبه‌ویژه مجموعه‌داران و هنرمندان در گالرى مژده افتتاح شد که تا ١٠ روز آینده به روى مردم گشوده است و در آن ٦٧ نقاشى و نقاشى خط از ٢٩ هنرمند شاخص به روى دیوار است؛ این نمایشگاه تلاش مى‌کند تا زوایایى ناب از کوشش بزرگان هنر کشورمان در تطبیق مدرنیسم و مولفه‌های زیبایى شناسى ایرانى را به نمایش بگذارد.

در این نمایشگاه قیمت آثار از یک میلیون و ٥٠٠ هزار تومان تا ٢٠٠ میلیون تومان متغیر است که گران‌ترین اثر به تابلوى بدون عنوان اثر حسین زنده رودى تعلق دارد که در زمینه‌اى سیاه ٢٠ بار حرف «هـ» را با رنگ‌های متعدد، فیگوراتیو و انتزاعى تکرار کرده است؛ سه سپهرى کوچک از ٦٠ تا ١١٠ میلیون تومان قیمت دارند که انتزاعى‌هایى از این شاعر نوستالژیک ایرانى هستند؛ نقاشى از مجموعه مچاله‌های آیدین آغداشلو ١٠٠ میلیون تومان، شب کویر کوچک از پرویز کلانترى ٣٥ میلیون، انتزاعى فریده لاشایى ١٨ میلیون، مجسمه‌اى از ژازه تباتبایى ٣٥ میلیون، آثارى کوچک از منوچهر نیازى از ٤ تا ٦ میلیون، عکسى کوچک از عباس کیارستمى ٧ میلیون، اثرى از منیر فرمانفرمائیان ٦ میلیون، دو اثر کوچک از غلامحسین نامى ٥ و ٧ میلیون تومان و... به نمایش گذاشته و قابل فروشند.

مژده طباطبایى، مدیر گالرى مژده که نمایشگاه گردانى این رویداد را نیز به عهده دارد، در مورد ایده برگزاری «هنرمندان نوگرا و معاصر ایران» گفت: ایده اولیه برپایی این نمایشگاه از رویدادهاى هنری مانند «نیو آرتیست» و «یانگ کلکتور» شکل گرفت که همواره در سراسر دنیا برپا می‌شود، در این نمایشگاه‌ها مجموعه‌داران جوان با بودجه‌های محدود را تشویق به خرید آثار هنری می‌کنند. من هم مدت‌ها در این اندیشه بودم که مانند اکشن‌های مطرح دنیا، نمایشگاهی برای مجموعه‌داران جوان برپا کنم که علاوه‌بر آنکه کلکتور‌های جوان را علاقه‌مند به خرید آثار هنری با بودجه کم کنم، بتوانم برگی از تاریخ هنر ایران را به نمایش بگذارم.