«وعده آذر» در «تجارت فردا»ی نود و هفتم

شماره ۹۷ هفته‌نامه اقتصادی «تجارت فردا» منتشر شد. پرونده نخست این شماره نشریه، به بررسی چشم‌انداز توافق هسته‌ای ایران در گفت‌وگو با عباس عراقچی، مذاکره‌کننده ارشد ایران اختصاص دارد. از بخش‌های مهم صحبت‌های عراقچی می‌توان به «تا آذرماه باید به توافق جامع دست پیدا کنیم در غیر این صورت شانس ادامه مذاکرات بسیار اندک می‌شود» و «در مذاکرات به پیشرفت‌هایی رسیده‌ایم اما این امر به معنای توافق نیست» اشاره کرد.

پرونده دیگر این شماره با عنوان «شیرینی امنیت» با موضوع امنیت آسمان ایران برای پروازهای خارجی است و پرونده «بازار بزک دوزک» نیز به بررسی دلایل پرطرفدار بودن لوازم آرایشی در ایران می‌پردازد. «کلیه فروشی» نام پرونده جذاب دیگر این شماره است که به جریان شناسی بازار کلیه ایران در گفت‌وگو با کتایون نجفی‌زاده اختصاص دارد.

«مصائب گردشگری ایرانی» نیز پرونده‌ای با موضوع آسیب‌ها و مشکلات سفردوستی ایرانیان است و «دولت بدهکار» نیز بدهی ۲۵۰ هزار میلیارد تومانی دولت یازدهم را در گفت‌وگو با ابراهیم بهادرانی بررسی می‌کند.

این شماره نشریه تجارت فردا همچنین گفت‌وگویی با سیدحسین هاشمی استاندار تهران درباره انتشار اسناد استخدام‌های غیرقانونی دولت قبل انجام داده است که «استخدام‌های پردرسر» نام دارد. «آموزش عالی و رشد اقتصادی» نیز گفت‌وگویی با سیدعلی مدنی‌زاده است که اثرات دوسویه نظام آموزشی در نظام اقتصادی را بررسی کرده است.

همچنین در این شماره پرونده‌ای با عنوان «تحریم روسیه» منتشر شده که درباره تحریم‌های کشورهای غربی علیه روسیه است. شماره نود و هفتم نشریه تجارت فردا با قیمت ۵۰۰۰ تومان از امروز در کیوسک‌های روزنامه‌فروشی در دسترس مخاطبان قرار دارد.