فیلم سینمایی «امروز» رضا میرکریمی در ادامه حضورهای بین‌المللی‌اش در جشنواره فیلم «رباط» مراکش به نمایش درآمده است. فیلمبرداری فیلم «دو» اولین ساخته سینمایی سهیلا گلستانی با بازی و تهیه‌کنندگی پرویز پرستویی به پایان رسید.

هفتم تا نهم آبان ماه جمعی از شاعران و نویسندگان ادبیات کودک و نوجوان و دوستان قیصر امین‌پور به گتوند می‌روند تا هم بر مزار شاعر، شاخه گلی بگذارند و فاتحه‌ای بخوانند هم با خانواده‌اش دیدار کنند.

یک مدرسه چهارکلاسه خیرساز در استان کردستان، با حضور جمعی از هنرمندان و خیرین به بهره‌برداری رسید. این مدرسه از محل عواید نمایشگاه «دست‌ها و سطرهای مهربان» ساخته و تکمیل شد که در آن نمایشگاه، برخی اشعار خوشنویسی شده سهیل محمودی به معرض فروش گذاشته شد. نمایشگاه «دست‌ها و سطرهای مهربان» اردیبهشت امسال در فرهنگسرای نیاوران برگزار شده بود.

احمدرضا احمدی، شاعر مطرح کشورمان که شامگاه شنبه ۲۶ مهرماه به دلیل مشکلات تنفسی و ریوی و وخامت حال عمومی‌اش در بیمارستان آتیه بستری شده بود، بهبودی نسبی خود را بازیافت.

فیلم‌های «ماهی وگربه» به کارگردانی شهرام مکری، «ردکارپت» به کارگردانی رضا عطاران، «برف» به کارگردانی مهدی رحمانی و «نورآستنی» به کارگردانی امید توتونچی به جشنواره فیلم‌های ایرانی لندن راه پیدا کردند.