منوی متنوع کنسرت‌های زمستانی

بازار کنسرت‌ها در روزهای اخیر داغ شده است و خوانندگان پرطرفداری روی صحنه رفته‌اند. کنسرت‌ها یکی از مهم‌ترین برنامه‌های هنرمندان عرصه موسیقی برای درآمدزایی و رونق اقتصاد هنر است. در سال‌های اخیر، هنرمندان این عرصه با برگزاری کنسرت‌های مختلف، توانسته‌اند اقتصاد موسیقی را متحول کنند و حالا کار به جایی رسیده که انتشار آلبوم در مقابل برگزاری کنسرت آنقدرها توجیه اقتصای ندارد. در روزهای آینده هم برنامه‌های متنوعی برگزار خواهد شد. آنچه می‌خوانید منوی پیشنهادی برای انتخاب یک کنسرت داغ در روزهای زمستانی است.

کنسرت سیمین غانم

سیمین غانم یکی از خوانندگان پرطرفدار است که اجراهایش همواره با استقبال روبه‌رو می‌شود. بانوی موسیقی ایران با اجرای قطعات پرخاطره شان در روزهای ۱۷، ۱۸، ۱۹ و ۲۵ دی ساعت ۱۵:۰۰ در تالار وحدت به اجرای برنامه خواهند پرداخت. این کنسرت ویژه بانوان برگزار می‌شود و قیمت بلیت‌های این اجرا ۳۰ تا ۸۰ هزار تومان است.

کنسرت محمد علیزاده

محمد علیزاده پس از روزهایی که همه فعالان موسیقی پاپ عزادار درگذشت مرتضی پاشایی بودند، بار دیگر روی صحنه خواهد رفت تا با اجرای کنسرتی ویژه، یاد مرتضی پاشایی را زنده نگه دارد. از جزئیات بیشتر این برنامه اطلاعی در دست نیست ولی گفته می‌شود علیزاده برنامه‌های خاصی در این کنسرت دارد. این کنسرت ۱۸ و ۱۹ دی ماه در دو سانس ۱۸ و ۲۱:۳۰ برگزار خواهد شد و بهای بلیت‌های اجرا ۳۰ تا ۱۰۰ هزار تومان است.

کنسرت علیرضا قربانی

علیرضا قربانی با انتشار آلبوم‌ها و اجراهایش توانسته طیف وسیعی از مخاطبان را جذب کند. این خواننده در جدیدترین اجرای خود قطعات خاطره‌انگیز خود را به روی صحنه خواهد برد.

این کنسرت اول تا سوم بهمن‌ماه در سالن همایش‌های برج میلاد اجرا خواهد شد و قربانی قرار است باردیگر آثاری از فردین خلعتبری را اجرا کند. بلیت این کنسرت ۳۰ تا ۱۰۰ هزارتومان قیمت‌گذاری شده است.

کنسرت فرزاد فرزین

فرزاد فرزین معمولا برای اجراهایش اتفاق‌های خاصی را پیش‌بینی می‌کند و از معدود خواننده‌های پاپی است که پرفرمنس‌های جالبی در اجراهایش دارد. باید دید آیا برای اجرای جدیدش برنامه‌ریزی خاصی کرده است یا خیر. فرزین ۲۵ و ۲۶ دی، ساعت ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ در سالن میلاد نمایشگاه روی صحنه می‌رود. قیمت بلیت‌های این اجرا ۴۰ تا ۱۰۰ هزارتومان است.

کنسرت سیروان

سیروان خسروی با گروه جدیدش روز‌های ۲۷ و ۲۸ دی‌ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران روی صحنه می‌رود. پیش‌تر شایعه ممنوع‌الکاری وی مطرح بود که این کنسرت خط پایانی بر این شایعات است. سیروان از آن دست خوانندگانی است که مخاطبان خاص خود را دارد. قیمت بلیت‌های این اجرا ۳۵ تا ۱۱۰ هزار تومان است.

کنسرت گروه سون

نقطه اوج کنسرت‌های گروه سون قطعه «دوستت دارم» است که همیشه سالن را تا مرز انفجار پیش می‌برد. آنها این بار قرار این انفجار را در تاریخ‌های ۲۳ و ۲۴ دی، ساعت ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ در سالن میلاد نمایشگاه گذاشته‌اند و چیز دیگری از این برنامه هنوز منتشر نشده است. قیمت‌های این اجرا ۴۰ تا ۱۰۰ هزارتومان است.

کنسرت حمید عسکری

حمید عسکری خواننده آلبوم «خوشبختی» در روز نهم بهمن‌ماه به دیدار مردم پایتخت می‌رود. کنسرت او طی دو سانس ۱۸ و ۲۱:۳۰ در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران به همت شرکت «سل فا» به مدیریت مجید طوسی روی صحنه می‌رود. قیمت بلیت‌های این اجرا ۴۰ تا ۱۰۰ هزار تومان است.

کنسرت فریدون آسرایی

خواننده موسیقی پاپ که این روزها آلبوم جدیدش را با عنوان «عشق یعنی» روانه بازار موسیقی کشور کرده است، در ۲۲ دی‌ماه در سالن میلاد نمایشگاه روی صحنه می‌رود و آثارش را به‌صورت زنده اجرا می‌کند. تنظیم کلیه قطعات کنسرت را در این برنامه «بهروز صفاریان» برعهده داشته است. آلبوم جدید فریدون با مدیریت هنری بهروز صفاریان به‌زودی منتشر می‌شود و انتظار می‌رود قطعات این آلبوم نیز در این کنسرت اجرا شود. قیمت بلیت‌های این اجرا ۳۰ تا ۱۰۰ هزارتومان است.

کنسرت امید حاجیلی

امید حاجیلی کنسرت قبلی را با عنوان «انرژی مثبت» برگزار کرده بود و این بار عنوان «بمب انرژی» را برای برنامه‌اش در نظر گرفته است. حاجیلی با گروهش که تغییراتی در آن ایجاد شده، نخستین کنسرت زمستانی خود در سال ۹۳ را ۲۹ دی ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تجربه خواهند کرد. این برنامه در دو سانس ۱۸:۱۵ و ۲۱:۳۰ و با بلیت‌هایی از ۴۰ تا ۱۰۰ هزار تومان برگزار می‌شود. اگر به دنبال برنامه‌ای شاد و پرهیجان هستید، این کنسرت برایتان مناسب است.

کنسرت رضا یزدانی

رضا یزدانی ۱۰ دی‌ماه آلبوم جدیدش با نام «سلول شخصی» را به بازار فرستاد و پنج روز پس از آن یعنی ۱۵ دی، در سالن میلاد نمایشگاه در دو سانس ۱۸:۱۵ و ۲۱:۴۵ به اجرای زنده آثار جدید و قدیمش می‌پردازد. قیمت بلیت‌های این اجرا ۳۵ تا ۱۰۰ هزارتومان است.

کنسرت احسان حق شناس

«احسان حق شناس» که یک بار به‌دلیل درگذشت آیت‌الله مهدوی کنی کنسرتش را به تعویق انداخته بود، ۱۷ دی‌ماه آن را در سالن میلاد نمایشگاه برگزار خواهد کرد.

این خواننده اتفاقات خاصی برای کنسرت جدیدش و به‌ویژه opening آن در نظر گرفته که مخاطب را برای حضور در برنامه‌اش ترغیب می‌کند. قیمت بلیت‌های این اجرا ۳۰ تا ۱۰۰ هزار تومان است.