امیر جعفری در نمایش  نادر برهانی مرند

نادر برهانی‌مرند نمایش «پاییز» را با تغییرات جدید و با حضور دوباره امیرجعفری‌ روی صحنه می‌برد. کارگردان نمایش «مرگ فروشنده» که اجرای این کارش تا ۳۰ دی‌ماه در تالار اصلی تئاترشهر تمدید شده است‌ به «ایسنا‌» گفت: پس از جشنواره فجر «پاییز» را در سالن استاد ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر اجرا می‌کنم.

او در این‌باره یادآوری کرد: قرار بود امسال نمایش‌های «پاییز» و «زمستان» را در دو سانس جدا و پشت سرهم اجرا کنم که درواقع «زمستان» ادامه داستان «پاییز» بود، اما به دلیل شرایط و مشکلات جسمانی که برایم پیش آمد نتوانستم «زمستان» را تمام کنم‌.

این نمایشنامه‌نویس اضافه کرد: نمایش «زمستان» قصه جدید خانواده «پاییز» پس از ۱۰ سال بود که با توجه به شرایط تغییرات را در همان نمایش قدیمی اجرا کردم و احتمالا نمایش کامل «زمستان» را به‌صورت کتاب منتشر خواهم کرد.

برهانی‌مرند ادامه داد: تاکنون حضور امیر جعفری‌، ناهید مسلمی‌، بهاره کیان‌افشار‌ و بهرام افشاری در این نمایش قطعی شده و هماهنگی‌هایی هم با حمیدرضا آذرنگ در حال انجام است تا اگر بتواند با سریال‌هایی که در حال بازی دارد هماهنگ کند‌، او نیز در این نمایش بازی کند.