توزیع سریال «ابله» از چهارشنبه

اولین قسمت مجموعه «ابله» به کارگردانی کمال تبریزی چهارشنبه ۱۷ دی وارد شبکه نمایش خانگی می‌شود. در همین رابطه رئیس هیات‌مدیره شرکت تصویر گستر پاسارگاد با اعلام این خبر به «ایلنا» گفت: همزمان با شروع عرضه سریال «ابله» شبکه همراهان پاسارگاد نیز آغاز به‌کار می‌کند و خریداران این مجموعه می‌توانند بدون پرداخت هزینه اضافی از برنامه‌های این شبکه نیز استفاده کنند.

علی اسدزاده با بیان اینکه چنین امکانی برای اولین‌بار در شبکه نمایش خانگی فراهم شده است ادامه داد: در لوح فشرده سریال «ابله» بخش‌هایی چون ابله‌تر، نماهنگ، انیمیشن و هنر و تجربه گنجانده شده است که یک بسته کامل برای خانواده محسوب می‌شود. وی در توضیحات بیشتر این بخش‌ها گفت: «ابله‌تر» عنوان صندلی زردی است که در هر قسمت یکی از عوامل مجموعه روی آن می‌نشیند و به سوالات خاصی پاسخ می‌دهد.

اسدزاده ضمن پوزش از تاخیر یک‌ماهه در عرضه این مجموعه، اظهار امیدواری کرد «ابله» مورد استقبال مخاطبان قرار گیرد و گفت: این مجموعه به قیمت ۳ هزار تومان عرضه خواهد شد و مردم با تهیه نسخه اورجینال و حمایتشان مسیر ما را در ادامه راه‌مان و خدمت‌رسانی به خانواده‌های ایرانی هموار خواهند کرد.