ابهام در بودن یا نبودن  استان‌های میزبان جشنواره تئاتر فجر

چند روزی بیشتر تا برگزاری سی‌وسومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر باقی نمانده؛ اما هنوز وضعیت استان‌های میزبان این دوره از جشنواره مشخص نیست. به گزارش خبرگزاری مهر، جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر که یکی از رویدادهای مهم هنری ایران است و به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود، از دور بیست‌وهشتم به صورت همزمان در خارج از تهران نیز برگزار می‌شود و این روند باعث شد تا جشن فجر انقلاب اسلامی در حوزه تئاتر تنها مختص تهران و مخاطبان تئاتر تهران نشود و علاقه‌مندان و مردم استان‌های دیگر هم در حد بضاعت و امکانات استان خود، در جشن تئاتر فجر مشارکت داشته باشند.

در دوره بیست‌ونهم، جشنواره تئاتر فجر که از ۱۶ بهمن‌ماه تا اول اسفندماه برگزار شد، همزمان با تهران در استان‌های البرز، خراسان شمالی، گلستان و گیلان برگزار شد.

سی‌امین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر نیز به صورت همزمان در استان‌های البرز، کرمانشاه، خراسان شمالی، گلستان و لرستان برگزار شد. سی‌ویکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر نیز در ۵ استان برگزار شد و جشنواره سی و دوم نیز به صورت همزمان در استان‌های البرز، لرستان، خراسان رضوی، کهکیلویه و بویراحمد و گلستان، میزبان علاقه‌مندان به تئاتر بود. دوره سی‌ودوم جشنواره در ۲ منطقه آزاد اروند و کیش نیز برگزار شد.

اما جشنواره سی و سوم تئاتر فجر هنوز مشخص نکرده که بخش فجر استانی این دوره چگونه خواهد بود و کدام استان‌ها میزبان جشن تئاتر انقلاب اسلامی می‌شوند.

سی‌وسومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر با دبیری اردشیر صالح‌پور از ۱ تا ۱۲ بهمن‌ماه برگزار می‌شود.