راه‌اندازی صفحه اینستاگرام فیلم سینمایی «رستاخیز»

صفحه فیلم سینمایی «رستاخیز» در اینستاگرام راه‌اندازی شد و مخاطبان می‌توانند آخرین اخبار و اطلاعات این فیلم را در این صفحه مشاهده کنند. به گزارش «ایلنا»، صفحه اینستاگرام فیلم «رستاخیز» به کارگردانی احمدرضا درویش به منظور ارتباط بهتر با مخاطبان به ویژه ارائه جدیدترین عکس های این اثر تاریخی - مذهبی راه‌اندازی شد. در صفحه اینستاگرام این فیلم تازه‌ترین اخبار و عکس های بازیگران و عوامل صحنه و پشت صحنه فیلم ارائه خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند این اخبار و اطلاعات را در آدرس https:/ / instagram.com/ rastakhiz_movie/ مشاهده کنند. فیلم سینمایی «رستاخیز» جدیدترین ساخته احمدرضادرویش همزمان باعیدسعیدفطرباسرگروهی سینماآزادی درتهران اکران خواهدشد. همچنین مقررشده است همزمان باتهران، اکران شهرستان فیلم نیز شروع شود.

در این فیلم در کنار تعداد زیادی از بازیگران ایرانی از حضور ۷ هنرپیشه خارجی نیز بهره برده شده است.این فیلم سینمایی با دوبله عربی با نام «القربان» و نسخه انگلیسی آن با عنوان «حسین، آنکه گفت نه» عرضه می‌شود.

سایت فارسی فیلم «رستاخیز» به آدرس www.rastakhizmovie.com و سایت عربی به آدرس www.alqorbanmovie.com در دسترس علاقه‌مندان است.