توفان توییتری مهناز افشار

مهناز افشار با انتشار بیش از ۱۰ توییت به حاشیه‌های پیش آمده پس از ازدواج و تولد فرزندش پاسخ گفت. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، افشار پس از انتشار گزارشی در یکی از سایت‌های خبری در چند توییت پشت سر هم درباره حاشیه‌هایی که برای او و خانواده‌اش به وجود آمده واکنش نشان داد. برخی از توییت‌های مهناز افشار به ترتیب زمان انتشار به این شرح است:‌

ـ اینکه آقاى محمدعلى رامین چه کارى کرده به من ارتباطى ندارد. من نه همکارى با ایشان داشتم و نه شراکتى. بنده قاطعانه با ایدئولوژى ایشان مخالفم.

ـ متاسف و ناراحتم که روزنامه‌ها و مجلاتى در دوره معاونت مطبوعاتى آقاى رامین توقیف شدند و افراد بسیارى از کار بیکار شدند؛ اما من بى‌تقصیرم.

- موضوع مهریه من از سخیف‌ترین موضوعاتى بوده که تاکنون مطرح شده. مگر ازدواج من تجارت بوده که ٢٢ میلیارد یا ٣٠ میلیارد بخواهم؟ اى کاش صحت داشت.

ـ از نظر من این اتهاماتى که به همسرم مى‌زنند کذب محض است. اگر جرمى مرتکب شده باید در دادگاه ثابت شود. سعى کردند او را قاتل کودکان مردم جلوه دهند.

ـ سن همسرم را پیش کشیدند که از من ۱۰ سال کوچک‌تر است تا تحت فشار قرار گیرم؛ اما محض اطلاعتان آن کسى که از من ۱۰ سال کوچک‌تر است برادر همسرم است.

ـ دلیلى نداشت بخواهم در مورد زندگى شخصى خودم توضیح دهم؛ اما وقتى موضوع مرگ کودکان را به ما ربط دادند دیگر جایى براى سکوت نمى‌دیدم.