مخالفت بنیامین با حضور رقصنده در کنسرت‌هایش

بنیامین بهادری خواننده پاپ در گفت‌وگویی درباره تجربه برگزاری کنسرت‌هایش در خارج از کشور صحبت کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، این خواننده در بخشی از سخنانش در مورد برگزاری کنسرت در آمریکا در جایی که خوانندگان ایرانی زیادی حضور دارند، گفت: «ما برج‌ساز فراری نداریم. ما فقط خواننده فراری داریم. حتی بازیگر فراریِ زیادی هم نداریم اما با وجود این جمعیت زیادِ خوانندگان فراری، کار ما در خارج از ایران با استقبال مواجه می‌شود. تا جایی که می‌شود باید در این بده بستان حضور داشت. باید به حکومت کشور خودمان احترام بگذاریم و به همه قوانینش.»

او در بخشی از صحبت‌هایش درباره برخورد با تماشاگران خارجی کنسرت‌هایش گفت: یکی از خبرنگاران از من پرسید که شما منعی برای حضور رقصندگانِ خانم روی صحنه دارید؟ من در پاسخ گفتم: «به دلیل نداشتن اجازه دولت نیست که ما از رقصندگان زن استفاده نمی‌کنیم. کاریزمای اجرای ما متفاوت است. دیگر گروه‌ها معمولا وقتی به رنگ درست و جذابی در اجرا نمی‌رسند از رقصندگان استفاده می‌کنند تا جذابیت‌های برنامه را بالا ببرند. در حالی که برنامه ما جذابیت‌های لازم را دارد و می‌تواند مخاطب را جذب کند و نیازی به حضور رقصندگان زن روی صحنه نداریم من اینها را محدودیت نمی‌دانم؛ اینها برای من اضافه کاری است. برهنگی که هزینه ندارد. همه‌ دنیا فهمیده‌اند که استفاده از این برهنگی‌ها پوچ است و چرک ماجرا درآمده است.»

او همچنین حریمی که در کارهایش رعایت می‌کند را چنین تعریف کرد: «معیارم پدر، مادر، برادر و خواهرم هستند. اینها بهترین معیار برای کارهایی است که باید انجام دهم و کارهایی که انجام ندهم. به دولتم کاری ندارم که به من اجازه انجام چه کاری را می‌دهد یا نمی‌دهد. خانواده از نظر من بهترین معیار است. اگر در آمریکا هم بخواهم کاری بسازم و دستم برای استفاده از هر ابزاری باز باشد، هرگز از چنین چیزهایی استفاده نمی‌کنم.»