ایوبی: نگذارید از مدیریت‌تان پرده برداریم

در چند روز اخیر جنجال‌های گسترده‌ای از سوی منتقدان و مخالفان دولت درباره تغییر نام بخش بین‌الملل جشنواره فیلم فجر به «جشنواره فیلم ایران» صورت گرفت و سرانجام رئیس سازمان سینمایی به حاشیه‌هایی که درباره جداسازی بخش ملی و بین‌الملل فیلم فجر ایجاد شد، واکنش نشان داد.

به گزارش «خبرآنلاین» ایوبی با انتشار متنی در سایت شخصی خود نسبت به این اتفاقات موضع‌گیری کرده و با اشاره ضمنی به سخنان مدیران سینمایی دولت گذشته از جمله جواد شمقدری نوشته است:‌ «این روزها نشر یک خبر نادرست در رسانه‌ها سبب شد تا برخی از مدیران سابق سینمایی و غیرسینمایی گذشته، فریاد وا انقلابا سردهند. آنها البته از برنامه‌هایمان برای برگزاری باشکوه جشنواره فجر به‌خوبی آگاهند. آنها همچنین نیک می‌دانند که مرادمان از ایران؛ نگاه ایرانی در سینماست نه پرچمی که آنها به نام مکتب ایرانی در برابر مکتب اسلام ناب محمدی برافراشتند. از این دوستان می‌خواهم که نگذارند از مدیریت انقلابی و ارزشی آنها پرده برداریم که:

مجملش گفتم نکردم زان بیان /// ورنه هم افهام سوزد هم زبان

من زشیرینی نشستم روتُرُش /// من زبسیاری گفتارم خمش

ایوبی در واکنش به این مخالفت‌ها ضمن تاکید بر اینکه جشنواره ملی فیلم فجر کماکان با همین نام ادامه پیدا خواهد کرد، تاکید کرده بود: جدا شدن بخش بین‌المللی جشنواره و برگزاری آن در یک دوره زمانی متفاوت، هم‌نام بودنش را با جشنواره ملی دچار اختلال می‌کند و به همین دلیل نام دیگری با عنوان «جشنواره فیلم ایران» برای بخش بین‌الملل انتخاب شد. ایوبی روز گذشته هم در پاسخ حاشیه‌سازی‌های صدا و سیما در این‌باره به رئیس این سازمان نامه‌ای سرگشاده نوشته و از وی انتقاد کرده بود.