انتشار شماره جدید «حرفه هنرمند»

شماره ۵۷ فصلنامه «حرفه هنرمند» نشریه تخصصی هنرهای تصویری منتشر شد.در بخش «حرفه: عکاس» با موضوع عکاسی خانوادگی این مطالب منتشر شده است: عکس خانوادگی و سیر آن در جامعه ایرانی، پشت (حاشیه‌) نویسی در عکس خانوادگی، فراموش مکن، حسرت‌ها و افسوس‌ها، آلبوم خانوادگی ما و زیارت امام رضا یا عکاسی خانوادگی همچون آیین، پیش‌درآمد زیبایی، عکس‌های شخصی و ترویج مشارکت جمعی شهروندان برای بازپیکربندی شهر گذشته.

همچنین در بخش «حرفه: نقاش» در پرونده پنجره بسته: دهه ۴۰ تا سقاخانه، دهه ۴۰ تا سقاخانه، سقاخانه در تصویر تاریخ، مکتب سقاخانه: آشتی رویایی تعارضات و آیا سقاخانه یک مکتب است؟ به چاپ رسیده است. در بخش «حرفه: هنرمند» در پرونده نهادهای هنر معاصر: کیوریترها، بی‌ینال‌ها، نمایش‌های بین‌المللی (۲)، خوشامدگویی به میهمانی ناخوانده، کاترین کو: تصویری از کیوریتر در کسوت یک زن، مقدمه‌ای بر درون مکعب سفید: ایدئولوژی، فضای گالری، یادداشت‌هایی درباره فضای گالری و مد زیر پوست هنر منتشر شده است.«حرفه: گالری‌دار» و سکوت شهر روی بوم نقاشی دیگر بخش‌های این مجله هستند.

فصلنامه «حرفه هنرمند» با صاحب‌امتیازی و مدیرمسوولی شهریار توکلی زیر نظر شورای نویسندگان در ۱۸۳ صفحه با قیمت ۱۸ هزار تومان به بازار عرضه شده است.