گروه مسکن- پل تقاطع غیر همسطح بزرگراه نیایش - کردستان با حضور شهردار و مسوولان شهری تهران افتتاح شد. مهندس احمد دنیامالی در مراسم افتتاح این تقاطع گفت: هفته‌های آینده شاهد راه‌اندازی بسیاری از پروژه‌های شهرداری خواهیم بود تا به جریان زندگی سالم و بهتر شهروندان در تهران کمک کنیم.

وی درخصوص اتمام پروژه‌های شهرداری در هفته آینده اظهار داشت: پروژه جمع‌آوری آب‌های سطحی با اعتباری بالغ بر ۱۰۰‌میلیارد ریال، تونل‌های غرب و شرق تهران، پل فدائیان و شهرزاد در آزادگان، آزادگان و تلاقی آن با بزرگراه تهران، کرج و نیز پل وفادار در شرق تهران در هفته آینده مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به افتتاح پروژه بنی هاشم و گلزار تصریح کرد: این پروژه با توجه به معارضان بسیاری که دارد هزینه زیادی را برای شهرداری در بر داشته، همچنین گالری مهمی نیز در آنجا احداث شده است. وی ادامه داد: پل فداییان و شهرزاد در آزادگان، پروژه آزادگان و تلاقی آن با بزرگراه تهران-کرج نیز آماده بهره‌برداری هستند.

دنیا مالی با اشاره به اینکه در شرق تهران پل قنات کوثر(وفادار) نیز هفته آینده به بهره‌برداری می‌رسد گفت: در حال حاضر شرق و غرب این پل آزاد شده و تنها رفع معارضان رمپ و لوپ‌های آن باقی است.

معاون فنی و عمرانی شهردار تهران با تاکید بر مشکلات موجود در تامین مصالح در بخش آهن‌آلات و میلگرد و سیمان اظهار امیدواری کرد، با تدابیر دولت این مشکل نیز مرتفع شود.

وی در خصوص پروژه غیر همسطح بزرگراه نیایش - کردستان ادامه داد: در تقاطع این بزرگراه با کردستان پل تقاطع غیرهمسطح احداث شده که سازه پل بتنی دارای کنارگذرهای ارتباطی در طرفین پل و دور برگردان شمال‌غربی و جنوب‌شرقی است که مسیر حرکت در این بزرگراه را آسان می‌کند و احداث پل چپ گرد حرکت جنوب بزرگراه کردستان به سمت غرب بزرگراه نیایش را امکان پذیر می‌سازد.