دومین واگذاری پرحجم مسکن مهر در تهران

گروه مسکن - پس از افتتاح ۱۰ هزار واحد مسکن مهر در روزهای اخیر از سوی رییس‌جمهور و وزیر راه و شهرسازی در شهر جدید پرند، دامنه افتتاح‌های مسکن مهر اطراف شهر تهران در دومین واگذاری پرحجم مسکن مهر اطراف پایتخت به شهر جدید هشتگرد کشیده می شود. به گزارش «دنیای اقتصاد»، مسوولان مسکن پایتخت قرار است ظرف روزهای آینده، با واگذاری ۵ هزار واحد مسکونی آماده تحویل به متقاضیان برای کاستن از سنگینی بار مسکن شهر تهران، وارد عمل شوند.

در این زمینه، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد در گفت و گو با خبرگزاری فارس اعلام کرد: شهر جدید هشتگرد به دلیل تراکم کاری، برای افتتاح واحدهای مسکونی مهر در کشور منتظر افتتاح رسمی واحدهای مسکونی آماده واگذاری نمانده و به همین دلیل در تماس با متقاضیان آنها را برای تحویل این واحدهای مسکونی باخبر می‌‌کند.

وی ادامه داد: حدود ۵ هزار واحد مسکونی در هشتگرد با امکانات کامل آب، برق و گاز آماده واگذاری و افتتاح است.

غلامی در خصوص مترو شهر جدید هشتگرد خاطرنشان کرد: با اقدامات انجام شده امیدواریم که مترو این شهر جدید با طول ۲۵ کیلومتر تا سال ۹۲ به بهره برداری برسد.

وی تاکید کرد: موضوعی که در افتتاح واحدهای مسکونی مهر در هشتگرد بر آنها بسیار تاکید شده است افتتاح بازارچه‌های محلی در کنار واحدهای مسکونی مهر است.

غلامی ادامه داد: بحث ساخت مدارس و درمانگاه از دیگر نکات مهم و قابل توجه در افتتاح واحدهای مسکونی مهر است.

وی در خصوص احداث واحدهای مسکونی مهر ویلایی تصریح کرد: مسکن مهر ویلایی هشتگرد متفاوت از سایر مسکن‌ مهر ویلایی شهرهای دیگر است.