رییس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای شهر تهران گفت: براساس برآوردهای انجام شده بالغ‌بر ۱۰‌هزار میلیارد تومان برای رسیدن به طرح جامع شهرتهران نیاز داریم. به گزارش موج، رسول خادم در جریان بررسی طرح تعیین بهای خدمات تشویقی و شاخص‌های اقتصادی جلب مشارکت شهروندان در ایجاد توسعه فضای سبز بر بدنه و فضاهای بلا‌استفاده ساختمان در شهر تهران گفت: این طرح نگاه تشویق به واحدهای ساختمانی واجد شرایط دارد.

به گفته وی؛ دانشگاه تهران سازمان محیط زیست، جهاد کشاورزی، سازمان آب و ... در تهیه این طرح همکاری داشته اند.

دانشجو، سخنگوی شورای شهر تهران نیز با اشاره به تنوع ساختمان‌های موجود در شهر از نظر اسکلت بندی، گفت: در تهران ساختمان‌های متنوعی داریم و برخی از ساختمان‌های موجود در این شهر فاقد اسکلت هستند.

وی با اشاره به اینکه کمیسیون عمران با این طرح قویا مخالف است،گفت: ولی برای بررسی بیشتر بهتر است این طرح به کمیسیون عمران برگشته و بررسی‌های بیشتری در مورد آن انجام شود.در نهایت اعضای شورای شهر تهران طرح تعیین بهای خدمات تشویقی و شاخص‌های اقتصادی جلب مشارکت شهروندان در ایجاد توسعه فضای سبز بر بدنه و فضاهای بلااستفاده ساختمان‌ها در شهر تهران به کمیسیون توسعه و عمران بازگشت تا پس از یک هفته بررسی مجددا در صحن علنی مطرح و تعیین تکلیف شود.