مسکن مهر 2ساله ساخته می‌شود

آورده افراد در طرح مسکن مهر ۷ تا ۸میلیون تومان پیش‌بینی شده است. مدیر کل تعاون استان تهران تاکید کرد: خرید و فروش امتیاز مسکن مهر غیرقانونی است.

محمود حیدری در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر، از آغاز دریافت ودیعه یک‌میلیون تومانی از متقاضیان مسکن مهر خبر داد و گفت: این کار از حدود یک هفته قبل آغاز شده که بر اساس آن متقاضیان باید مبالغ خود را به همراه حق عضویت ۳۰۰هزار ریالی به حسابی نزد صندوق تعاون کشور واریز کنند.

وی از معرفی تمام ۲۳۰هزار سهمیه استان تهران به وزارت مسکن و شهرسازی تا پایان سال خبر داد و تصریح کرد: با تکمیل تعاونی‌ها و سازماندهی متقاضیان کارگر و کارمند و تجمیع تعاونی‌های آزاد، این کار تا پایان سال انجام می‌شود.

حیدری همچنین تعداد ثبت نام شدگان استان تهران را از طریق سایت ۶۳۰‌هزار نفر اعلام و بیان داشت: از این تعداد بیش از ۴۰۰‌هزار نفر مربوط به شهر تهران است.

مدیر کل تعاون استان تهران با بیان اینکه در برنامه‌ریزی‌ها ساخت واحدهای مسکونی را دو ساله پیش بینی نموده‌ایم، افزود: پیش‌بینی شده که متقاضیان واحدهای مسکونی در قالب طرح مسکن مهر باید در طول ساخت واحدها، ۷ تا ۸‌میلیون تومان علاوه بر وام ۱۵‌میلیون تومانی آورده داشته باشند.

وی هرگونه خرید و فروش و استفاده از امتیازات تعاونی‌های مسکن مهر را بی اعتبار خواند و گفت: شنیده می‌شود برخی افراد پس از واریز حق عضویت اقدام به خرید و فروش امتیاز می‌کنند که این کار در طرح مسکن مهر حداقل تا زمان تحویل واحد مسکونی، پیش‌بینی نشده و خلاف مقررات است.