نخستین کنفرانس بین‌المللی ماندگاری، ظرفیت‌سازی و توانمندسازی شرکت‌ها و سازمان‌های پروژه محور با رویکرد صنعت احداث و با هدف زمینه‌سازی برای توسعه همه جانبه این صنعت، روزهای ۲۴ و ۲۵ مهرماه در مرکز همایش‌های رازی برگزار می‌شود. این کنفرانس که به ابتکار و همت موسسه تحقیق و توسعه صنعت احداث برگزار خواهد شد، اهدافی از جمله ارائه راهکارهای مناسب برای دولت جهت ایجاد بسترهای لازم به منظور توانمندسازی و ماندگار کردن شرکت‌ها در راستای توسعه مهندسی کشور، توجیه و تشویق شرکت‌های پروژه محور به بازنگری در ساختار درونی خود برای ایجاد بهبود مستمر عملکرد و پی‌ریزی زمینه‌های ماندگاری در صنعت احداث کشور را دنبال می‌کند.

شناسایی تهدیدها، فرصت‌ها و تبیین راهکارهای ارتقای جایگاه شرکت‌ها در بازارهای جهانی برای انتقال و استفاده از فناوری‌های نوین و ایجاد اشتغال در کشور، هدف مهم دیگر این کنفرانس است.

برای فراخوان مقالات این کنفرانس ۱۸ محور در نظر گرفته شده است. اعضای ۵ تشکل بزرگ و پرسابقه مهندسی کشور از جمله شرکت‌های ساختمانی، شرکت‌های پیمانکار تاسیسات و تجهیزات صنعتی ایران، جامعه مهندسان مشاور ایران و صادرکنندگان خدمات فنی و مهندسی ایران در این کنفرانس شرکت فعال دارند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع رسانی دبیرخانه کنفرانس به نشانی www.sce-conference.com مراجعه کنند.