نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران با انتقاد از گزارش دهی ضعیف سازمان نوسازی شهرداری از اقدامات صورت گرفته در مورد نوسازی بافت‌های فرسوده، گفت: متاسفانه این سازمان در ماموریت‌های خود موفقیت لازم را

نداشته است. حسن بیادی با اشاره به اینکه مدت قابل توجهی است که سازمان نوسازی گزارشی از عملکرد خود ارائه نکرده است، به «ایسنا» گفت: سازمان نوسازی یکی از سازمان‌های مهم شهرداری است که متاسفانه در ماموریت‌های خود موفقیت لازم را نداشته و شورای شهر تهران در این مورد رضایتی ندارد.

وی ادامه داد: از نظر شورای شهر این سازمان در تحقق اهداف اصلی و پروژه‌های مشارکتی آغاز شده تاکنون موفق نبوده و نتوانسته مشارکت لازم مردم را جلب کند.

نایب رییس شورای شهر تهران یادآور شد: در حال حاضر مردم در بحث نوسازی بافت‌های فرسوده از پروژه‌های سازمان نوسازی شهرداری جلوتر هستند.

به گفته وی، این ایراد به شورای شهر تهران وارد است که در مورد نظارت بر عملکرد این مجموعه ضعیف عمل کرده است.

بیادی تصریح کرد: سازمان نوسازی، دفاتر منطقه‌ای را برای همکاری بیشتر با مردم و بخش خصوصی ایجاد کرده اما هنوز در این مورد نیز گزارش مشخصی به شورای شهر تهران ارائه نشده است.

وی خاطر نشان کرد: موضوع بافت‌های فرسوده و انجام اقدامات اصلاحی در آن جدای از برنامه سازمان نوسازی است؛ چرا که در مورد بافت‌های فرسوده تنها یک پارامتر و نیز یک دستگاه اجرایی نمی‌تواند اثرگذار باشد و باید همه ارگان‌های مسوول پای کار بیایند.