بازدید معاون «معاون اول» از پرند

آقامحمدی: خدمات آب و برق و گاز پرند به زودی تامین می‌شود

گروه مسکن- مسافرت مسوولان مختلف از بخش‌های مختلف دولت به شهر جدید پرند ادامه دارد.

مسوولان دولتی در بازدید از پرند پیگیر ساخت‌وسازهای مسکن‌مهر و البته خدمات زیربنایی این واحدها هستند. در پرند حدود ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در قالب مسکن‌مهر برای متقاضیان تهرانی ساخته می‌شود که این حجم ساخت‌وساز، پرند را در بین سایر شهرها در مسکن‌مهر اول کرده است؛ هر چند هنوز مسکن‌مهری در این منطقه به مرحله بهره‌برداری نرسیده اما گویا قرار است با پیگیری‌های ویژه در دولت، تعدادی واحد در دهه‌فجر امسال تحویل متقاضیان شود.

صبح سه‌شنبه گذشته علی آقامحمدی، معاون اقتصادی معاون اول رییس‌جمهور از پرند بازدید کرد و گفت: خدمات آب، برق و گاز به زودی تامین خواهد شد و مترو پرند نیز در حال ساخت است تا همزمان با افتتاح ۱۰۰ هزار مسکن مهر شهر جدید پرند به بهره‌برداری برسد.

این مقام دولتی که در جریان ورود شرکت‌های ترکیه‌ای به مسکن‌مهر و عقد قرارداد آنها به عنوان طرف مذاکره‌کننده ایرانی، نقش اصلی را برعهده داشته، در این بازدید، سراغ این شرکت‌ها در پرند رفت و از روند ساخت‌وساز آنها نیز بازدید کرد.

به گزارش دنیای اقتصاد، در این بازدید نورصالحی، معاون وزیر مسکن و همچنین صابونی، مدیر عامل شهر جدید پرند نیز حضور داشتند که صابونی گزارشی از اوضاع این شهر جدید ارائه کرد.

در حال حاضر، بزرگترین مشکل شهر جدید پرند خدمات زیربنایی و معضل رفت‌و‌آمد بین تهران و این شهر است.