مناقصه عملیات اجرایی نیروگاه قاین در خراسان

شرکت برق منطقه‌ای خراسان اسناد مناقصه مربوط به عملیات اجرایی احداث خط ۱۳۲کیلوولت دو مداره ارتباطی پست نیروگاه قاین به طول تقریبی ۸کیلومتر را از تاریخ هشتم تا پانزدهم اردیبهشت‌ماه سال جاری به شرکت‌هایی که توان انجام عملیات اجرایی مذکور را دارند، ارائه می‌دهد. شرکت‌های پیمانکار در صورت تمایل می‌توانند به آدرس مشهد، انتهای خیابان شهید دکتر بهشتی، بلوار ذکریا، انتهای خیابان پارس، ساختمان شماره ۲ برق خراسان - شرکت منیران مراجعه و یا با تلفن ۸۴۲۵۰۰۴-۰۵۱۱ تماس بگیرند.

متقاضیان در تهران نیز برای دریافت اطلاعات می‌توانند به آدرس: تهران، بزرگراه کردستان، نبش خیابان ۲۷، پلاک۲ واحد همکف، شرکت منیران مراجعه کنند و یا با تلفن ۸۸۶۳۰۶۹۳ تماس بگیرند.

احداث ساختمان کلرزنی فرمهین

شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی احداث یک باب ساختمان کلرزنی و فنس‌کشی چاه جدید را در منطقه فرمهین به پیمانکارانی با توان اجرایی لازم واگذار می‌کند. هزینه اجرای این طرح مبلغ ۲۴۰میلیون ریال برآورد شده است. متقاضیان در صورت تمایل می‌توانند حداکثر تا تاریخ ۱۲ اردیبهشت‌ ماه سال‌جاری به آدرس اراک، کوی رضوی، امور قرارداد‌های شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی و یا به آدرس اینترنتی WWW.iratis.com مراجعه کنند و یا با شماره تلفن ۲۷۸۳۱۰۰-۰۸۶۱ تماس حاصل نمایند.

ساخت شبکه فرعی آبیاری و زهکشی در دشت عباس

شرکت سهامی آب منطقه‌ای ایلام به نمایندگی از تعاونی آب بران دشت عباس از کلیه پیمانکاران دارای صلاحیت از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی دعوت کرده است برای دریافت اسناد ارزیابی توان اجرای پروژه احداث شبکه فرعی آبیاری و زهکشی دشت عباس با برآورد اولیه نزدیک به ۴۹میلیارد ریال تا بیستم اردیبهشت ماه جاری به تهران، خیابان شهید وحید دستگردی، کوی تخارستان، شماره ۱۷۰، مهندسین مشاور مهاب قدس(دستگاه ناظر پروژه)، مدیریت قراردادها مراجعه کنند. تلفن تماس ۸-۲۲۲۲۱۰۷۱

احداث کانال آبرسانی و بند انحرافی

سازمان جهاد کشاورزی استان همدان در نظر دارد احداث کانال‌های آبرسانی احمدآباد شراء، امامزاده پیرنهان، در جزین و سرکان را در شهرستان همدان و احداث بند انحرافی اوره در شهرستان بهار را به پیمانکاران واجد شرایط واگذار کند.

پیمانکارانی که به شرکت در ارزیابی کیفی مناقصه تمایل دارند می‌توانند تا ۲۰اردیبهشت ماه برای دریافت اسناد ارزیابی و تکمیل و تحویل اسناد مناقصه به نشانی همدان، خیابان مهدیه، ساختمان جهاد کشاورزی استان همدان، امور پیمان‌ها مراجعه کنند.

هزینه اولیه اجرای هر یک این طرح‌ها از ۲میلیارد و ۳۰۰میلیون ریال تا ۴میلیارد و ۸۹۱میلیون ریال برآورد شده است.

مناقصه احداث ساختمان بانک

بانک کشاورزی در نظر دارد عملیات اجرایی احداث ساختمان شعبه‌های سوسنگرد و اروندکنار در استان خوزستان را از طریق برگزاری مناقصه عمومی به پیمانکار واجد شرایط و توانا واگذار کند. زیربنای ساختمان شعبه سوسنگرد حدود ۶۲۳متر مربع و شعبه اروندکنار حدود ۴۴۰متر مربع شامل همکف و نیم طبقه در نظر گرفته شده است.

از پیمانکارانی که دارای رتبه‌بندی از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی هستند و ظرفیت آزاد کاری، امکانات، ماشین‌‌آلات و نیروی انسانی متخصص و مجرب دارند دعوت شده است تا ۱۶اردیبهشت ماه جاری برای شرکت در مناقصه به اداره کل مهندسی ساختمان و تاسیسات بانک کشاورزی واقع در تهران، خیابان سید جمال‌الدین اسدآبادی،‌ نبش کوچه ۵۴، طبقه چهارم مراجعه کنند.

ساخت مجموعه ساختمان‌های اداری برق خوزستان

شرکت سهامی برق منطقه‌ای خوزستان در نظر دارد عملیات اجرایی مجموعه ساختمان‌های اداری شرکت را از طریق مناقصه به شرکت‌های دارای رتبه یک ساختمان و ۲ تاسیسات از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی واگذار کند.

از شرکت‌های واجد شرایط دعوت شده است تا ۱۳ اردیبهشت برای دریافت دفترچه ارزیابی کیفی به تهران - سهروردی شمالی- کوی شهرتاش- شماره ۹۲- شرکت مهندسین مشاور باوند مراجعه کنند.

محل اجرای پروژه در شهرستان اهواز است. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می‌توان با شماره تلفن ۷-۸۸۷۶۳۰۵۴-۰۲۱ تماس گرفت.

ساخت مرکز بهداشت در ماهشهر

شهرداری ماهشهر پروژه احداث مرکز بهداشت شهرک آیت‌ا... طالقانی را به مساحت کل ۴۳۷مترمربع در دو طبقه با اسکلت فلزی به اشخاص حقیقی یا حقوقی واگذار می‌کند.

قیمت پایه این پروژه ۸۶۸میلیون و ۸۵۰هزار ریال است که پیشنهاددهنده باید پنج‌درصد قیمت پایه را به عنوان سپرده شرکت در مناقصه به حساب جاری ۹۰۰۱۵ بانک ملی شعبه شهرداری ماهشهر واریز یا ضمانتنامه بانکی ارائه کند.

برای دریافت اسناد و اوراق مناقصه و ارائه پیشنهاد تا ۱۶اردیبهشت فرصت است تا به امور قراردادهای شهرداری بندر ماهشهر مراجعه شود.