وبلاگ گروه مسکن و عمران دنیای اقتصاد تاسیس شد

گروه مسکن - پیشرفت وبلاگر‌های فارسی‌زبان در بین کاربران جهانی اینترنت به خصوص در حوزه معماری و تبدیل شدن این وبلاگ‌ها به مراجعی قابل استناد و دسترسی آسان به این منابع، قابل توجه است. این در حالی است که در گذشته وبلاگ‌نگاری در تلقی عموم بیشتر به عنوان یک سرگرمی مطرح بود. از طرفی توجه و استقبال وبلاگر‌های این حوزه به صفحات مسکن روزنامه دنیای اقتصاد به خصوص از وب‌سایت این روزنامه، موجب شد گروه مسکن روزنامه دنیای اقتصاد به ایجاد وبلاگی برای ایجاد تعامل و ارتباط بیش از پیش با این دسته از مخاطبان، همچنین دریافت نظرات این قشر از بلاگرها به صورت مستقیم اقدام کند.

یکی دیگر از برنامه‌های آتی وبلاگ مسکن و عمران دنیای اقتصاد، معرفی و شناساندن وبلاگ‌های فعال در زمینه معماری و شهرسازی به کاربران است که به صورت ایجاد پیوند (لینک) اجرا خواهد شد. در ضمن اخبار و مقالات برگزیده صفحات مسکن دنیای اقتصاد نیز در این بلاگ عرضه خواهد شد تا کاربران بتوانند نظرات خود را به صورت مستقیم ارائه کنند. پیش‌بینی می‌شود تاسیس این وبلاگ و توجه به توانایی‌ها و قابلیت‌های بلاگ‌نگاران فارسی‌زبان در آینده نزدیک بتواند نقش بسزایی در شناساندن این افراد در سطح اینترنت و عموم ایفا کند. در همین راستا گروه عمران و مسکن روزنامه دنیای اقتصاد از کلیه فعالان در این حوزه دعوت می‌کند تا با مراجعه به آدرس اینترنتی www.maskan-den.com‌ ضمن معرفی وبلاگ خود به صورت تبادل لینک در صورت تمایل با این گروه همکاری کنند.

آدرس‌های اینترنتی ثبت شده پس از رسیدن به حد نصاب به صورت بانک اطلاعاتی از وبلاگ‌های فعال در زمینه معماری در خواهند آمد و به صورت مکتوب طی گزارش‌هایی در صفحات مسکن معرفی خواهند شد.

همچنین بانک‌اطلاعات قیمت املاک به صورت منطقه‌ای برای کاربران قابل دسترسی خواهد بود.