احداث ساختمان آب و فاضلاب شاهین‌دژ

شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی در نظر دارد احداث ساختمان‌های سرچاهی، بهره‌برداری و خط انتقال آب و تجهیز چاه‌ها در شهر شاهین‌دژ را با برآورد اولیه یک‌میلیارد و ۲۹۰میلیون و ۶۴۶هزار ریال از طریق مناقصه واگذار کند.

پیمانکاران دارای پایه ۵ ساختمان می‌توانند تا ۱۳ خردادماه با همراه داشتن رسید بانکی به مبلغ ۲۰هزار ریال به حساب جاری شماره ۱۳۳۱ بانک‌ملی شعبه آب و فاضلاب ارومیه (کد ۵۱۲۱) به دفتر قراردادها و خدمات طرح‌های این شرکت به نشانی ارومیه، انتهای خیابان ارتش، فلکه مخابرات، ستاد شرکت آب و فاضلاب یا سایت WWW.WAWW.IR مراجعه کنند. عملیات ساخت ساختمان اداری

شرکت ریخته‌گری آلومینیوم ایران‌خودرو (سهامی خاص) در نظر دارد عملیات ساخت ساختمان اداری خود را با مساحت حدود یک‌هزار و ۵۰۰ متر واقع در مجموعه ایساکو ایران‌خودرو را تا مرحله سفت‌کاری از طریق مناقصه به پیمانکاران واجد شرایط واگذار کند.

پیمانکاران متقاضی می‌توانند برای اطلاعات بیشتر و دریافت اسناد مناقصه تا ۱۳ خردادماه با همراه داشتن رسید بانکی به مبلغ یکصدهزار‌ریال واریزی به حساب ۶۷۲۲۰۹۷۸ بانک تجارت شعبه پیکانشهر به دفتر مرکزی واقع در اتوبان کرج، پیکانشهر، ساختمان سمند ۳، طبقه اول مراجعه کنند.

احداث و تجهیز مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای

اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران در نظر دارد پروژه احداث و تجهیز مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهر قدس را از طریق مناقصه واگذار کند.از شرکت‌های پیمانکاری واجد شرایط رتبه ۳ ابنیه که امکانات لازم و سوابق اجرایی و تخصصی دارند دعوت می‌شود تا ۱۰ خردادماه به نشانی تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از میدان ونک، کوچه لیدا، اداره کل نوسازی مدارس استان تهران مراجعه کنند.

احداث ساختمان بیمارستان

سازمان مسکن و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری در نظر دارد، احداث ساختمان بیمارستان ۲۴ تختی کوهرنگ را از طریق مناقصه به شرکت‌های ساختمانی دارای حداقل پایه چهار واگذار کند.شرکت‌های متقاضی واجد شرایط می‌توانند برای اطلاعات بیشتر و دریافت اسناد مناقصه تا ۱۰خردادماه به گروه پیمان و رسیدگی سازمان مسکن و شهرسازی و سایتWWW.Chaharmahal- maskan.ir مراجعه کنند.

ساخت استادیوم، سالن ورزشی و استخر

شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور در نظر دارد، ساخت استادیوم‌های ۱۵هزار نفری فوتبال با پیست دو میدانی هشت خطه استاندارد در سراسر کشور و محوطه‌سازی با برآورد اولیه ۸۰میلیارد ریال و ۲۰هزار متر مربع زیربنا، ساخت سالن‌های ورزشی ۶هزار نفره در سراسر کشور محوطه‌سازی با ۱۰هزار متر مربع زیربنا و برآورد اولیه ۶۰میلیارد ریال و ساخت استخر‌های قهرمانی با ۱۰هزار متر مربع زیربنا و برآورد تقریبی ۵۰میلیارد ریال (محل احداث مراکز استان‌های سراسر کشور) را از طریق مناقصه واگذار کند.

پیمانکاران متقاضی دارای رتبه ۲ ابنیه و رتبه ۳ تاسیسات می‌توانند برای اطلاعات بیشتر و دریافت اسناد ارزیابی توان اجرای کار تا ۱۰خردادماه به نشانی خیابان رازان جنوبی، میدان شهید کاظمی، شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، طبقه‌چهارم، امور قرارداد‌ها مراجعه کنند.

ساخت سوله سردخانه

شرکت شیرپاستوریزه پگاه گیلان (سهامی‌خاص) در نظر دارد، ساخت یک دستگاه سوله سردخانه به مساحت ۸۰۰متر مربع را از طریق مناقصه عمومی به شرکت‌های سازنده واگذار کند.

واجدین شرایط می‌توانند برای اطلاعات بیشتر و دریافت اسناد مناقصه تا ۱۰ خردادماه به نشانی رشت، شهر صنعتی، ورودی دوم، شرکت شیرپاستوریزه پگاه گیلان (سهامی خاص) مراجعه کنند یا با شماره تلفن‌های ۲-۳۳۸۲۳۴۰-۰۱۳۱ تماس بگیرند.